sobota, kwiecień 27, 2024

Jak obliczyć podatek dochodowy?

0

Każda osoba prowadząca własną działalność gospodarczą zobowiązana jest do opłacania zaliczek na podatek dochodowy. Operacji tej powinno dokonywać się terminowo, co miesiąc lub co kwartał – w zależności od preferencji przedsiębiorcy. Zaliczkę wpłaca się do 20 dnia miesiąca następującego po okresie rozliczeniowym. Sposób, w jaki oblicza się zaliczkę uzależniony jest od formy opodatkowania obowiązujący daną firmę. Na wysokość podatku dochodowego składają się: rodzaj opodatkowania, wysokość osiągniętych przychodów i poniesionych kosztów. Poniżej przedstawiamy zasady obliczania podatku dochodowego obowiązujące w każdej formie opodatkowania.

Pudełka wysyłkowe – dlaczego dzisiaj są tak ważne?

0

Wydawać by się mogło, że opakowanie dla e-commerce nie ma większego znaczenia. Wrażenie to jest jednak mylne, ponieważ pierwszą rzeczą, na którą klient zwraca swoją uwagę po otrzymaniu przesyłki, jest właśnie pudełko. Istotny jest nie tylko sposób zapakowania, ale również wszelkie nadruki, czy zawarte informacje, dlatego każdy przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy powinien skupić się zarówno na polityce cenowej, odpowiednio skonstruowanym regulaminie, jak i jakości opakowań.

Reklama na LinkedIn — strata czasu czy marketingowy strzał w „10”?

0

O tym, że chcąc przetrwać na rynku, reklamować się musi każdy bez wyjątku, dobrze wiemy. Tak samo, jak to, że w kampaniach reklamowych nagminnie wykorzystywane są dziś social media. Serwisy społecznościowe to najszybciej rosnący segment reklamy internetowej. Najłatwiej w tym kontekście wspomnieć o Facebooku. Nie idźmy jednak na łatwiznę i przyjrzyjmy się innemu serwisowi – LinkedIn.

Nowoczesne systemy wystawiennicze

0

Większość firm jest na nie skazana: najrozmaitsze środki wystawiennicze, służące do zwrócenia uwagi potencjalnych klientów na markę, produkt lub usługę. Jedynie firmy prowadzące działalność wyłącznie w internecie nie muszą z nich korzystać, choć i to się zdarza, gdy biorą udział w targach, prezentacjach czy rozmaitych eventach. Gama środków wystawienniczych jest szeroka i obejmuje zarówno reklamy małe, jak choćby potykacze, jak i duże – wielkie plansze reklamowe, kioski czy stoiska.

Mały biznes – małe reklamy

Niewielkie podmioty gospodarcze, których budżet reklamowy jest ograniczony, ale i potrzeby są niewielkie (np. zakład szewski, osiedlowy sklepik, salon fryzjerski) mogą wybierać niewielkie, a zarazem skuteczne formy reklamy. Mogą to być np. potykacze przeznaczone na plansze formatu A1. Można je – podobnie jak inne systemy wystawiennicze – nabyć w Retio pod adresem https://www.retio.pl/. Niewielkim kosztem małe firmy mogą też pozyskać rollupy, stojaki na ulotki lub plakaty, flagi reklamowe i ramy ścienne.

Prezentacja produktów

Gdy w grę wchodzi prezentowanie jakiegoś produktu, można pokusić się o jedno- lub dwustronną ściankę reklamową, prostą lub łukową, opcjonalnie wyposażoną w tzw. kufer, za którym może stać sprzedawca, hostessa lub prezenter. Do dyspozycji są też lady wystawiennicze, informacyjne i degustacyjne. Uwagę przykuwać mogą także wielobarwne flagi reklamowe i lightboxy. Flaga może mieć formę mobilną, choć mobilność zapewnia jej po prostu człowiek, który porusza się, niosąc flagę umocowaną w plecaku.

Co ma wisieć, nie ujdzie uwadze

Atrakcyjną formą reklamy są także systemy podwieszane. Można nimi dekorować przestrzeń nad stoiskiem czy regałem sklepowym, a także firmowe stanowisko na targach. Reklamy takie są widoczne z daleka, nic ich nie zasłania, mogą mieć ciekawe, nietypowe kształty, przyciągające wzrok, a ponadto nie ograniczają miejsca w danym lokalu czy na stoisku. Tekstylia z nadrukiem można prać, nadają się więc do wielorazowego użytku.

Wewnątrz i na zewnątrz

W ofercie Retio są też systemy outdoor, a więc reklamy wykonywane z myślą o prezentacji poza budynkami. Takie nośniki treści muszą być solidnie skonstruowane, odporne na rozmaite warunki atmosferyczne (wysokie i niskie temperatury, silny wiatr, opady, promieniowanie UV). Powinny być z jednej strony mobilne, a więc nie sprawiać problemów w transporcie, z drugiej – stabilne, by pozostawały w miejscu, w którym zostaną ustawione lub zawieszone. Są to przeważnie banery o różnych rozmiarach.

Jakie dodatki będą pasować do jasnej łazienki?

0

Jasne odcienie, oparte na bieli i szarości, otwierają optycznie przestrzeń. Nic więc dziwnego, że tak często pojawiają się w jednym z najmniejszych pomieszczeń naszego domu, czyli w łazience właśnie. Jakie dodatki będą pasować do tak urządzonej jasnej łazienki?

Zoom na detal

Minimalizm lubi wysmakowane i dobrze dobrane dodatki. Tu mniej znaczy więcej. Neutralna kolorystyka łazienki, choć dość zimna, stwarza dobre tło dla wyrazistych deseni, na przykład bijącego rekordy popularności betonu architektonicznego. Jego chropowata faktura nadaje się m.in. do stylistyki loft, ale także do bardziej eleganckich projektów. Wspaniale prezentuje się również element naturalnego drewna z bogatym usłojeniem, który przewija się w dodatkach, takich jak kubki łazienkowe, kosze na bieliznę czy półki lub po prostu jako element podłogi.

Nuta retro w romantycznej łazience

Jasna łazienka może nawiązywać także do stylistyki retro. Wtedy szarość zestawiana jest z pastelowym różem, tworząc urocze i kobiece połączenie. Do takiej łazienki jak ulał pasuje wolnostojąca wanna z widocznymi elementami hydraulicznymi. Do klimatycznego wnętrza można dobrać także dyskretne radio do łazienki o neutralnej stylistyce, które dobrze wpisuje się w aranżację z nutą retro. Dzięki niemu, łazienkowa przestrzeń wypełni się ulubionym dźwiękiem, który poprawi nasze samopoczucie. Profesjonalne systemy audio wraz z poradami dotyczącymi montażu można znaleźć w sklepie internetowym http://eissound.pl.
Ręcznie zdobione kafle z orientalnym wzorem

Białe pomieszczenie warto urozmaicić przemyślanymi dekoracjami. Jedną z nich może być, pojawiający się nad umywalką, wzór ułożony z orientalnych kafli. Mogą one przedstawiać mandalę lub marokańskie desenie. Nie muszą być idealnie równe – chropowatości podkreślają tylko ich wyjątkowość i rzemieślniczy sznyt.

Mosiężne dodatki w stylowej łazience

W łazienkach mogą pojawić się ramki z kolorze mosiądzu. Podobnie można podejść do kwestii kranów, szczególnie tych pojawiających się przy modnej wolnostojącej wannie. Mosiężna półka i konstrukcja wiszącej lampy stanowią dopełnienie jasnej łazienki i dobrze wpisują się w nowoczesne trendy.

Jakie drzwi będą pasować do jasnej łazienki?

W przypadku bardzo małych pomieszczeń, w których należy wykorzystać każdy centymetr wolnej przestrzeni, świetnie sprawdzą się drzwi przesuwne. Będą one zajmować znacznie mniej powierzchni aniżeli w pełni uchylne skrzydło drzwiowe. Aby optycznie powiększyć metraż, można wybrać drzwi z niewielkimi wstawkami wykonanymi z mlecznego szkła w odcieniu naturalnego drewna lub bieli.

Rozwiązanie umowy o pracę – co warto wiedzieć?

0

Nic nie trwa wiecznie – tak możemy stwierdzić, gdy po latach pracy w jednym miejscu nagle zostajemy zwolnieni. Taka myśl może też przyjść do głowy, gdy sami chcemy odejść, bo znaleźliśmy coś lepszego. W jednej, jak i drugiej sytuacji trzeba wiedzieć, jak zakończyć stosunek pracy. O tym opowiemy w dzisiejszym artykule.

Prezent pod choinkę dla wielbiciela Ferrari

0

Wielbiciel Ferrari z pewnością ucieszy się z możliwości prowadzenia tego samochodu po torze wyścigowym. Taką przejażdżkę można zrealizować po zakupie vouchera ważnego do 12 miesięcy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i kilku innych miastach Polski.

Aktualne trendy w e-commerce

0

Każdego roku popularność internetowego handlu rośnie w zaskakującym tempie, a rynek internetowy stale się rozwija oferując swoim klientom nowe możliwości. W poniższym artykule poznamy wszystkie aktualne trendy w e-commerce.

Poznaj proste sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie stacjonarnym!

0

Chociaż sklepy online stały się niemałą konkurencją dla stacjonarnych, wiele osób w dalszym ciągu lubi odwiedzać te ostatnie. O sukcesie sprzedaży w tego typu placówkach decyduje szereg czynników – m. in. dobra lokalizacja, atrakcyjna witryna, miła obsługa, a także odpowiednio wyeksponowana oferta promocyjna.

Dobrze zaplanowana akcja promocyjna wymaga odpowiednio dobranego gadżetu reklamowego

0

Gadżety reklamowe przeznaczone do bezpłatnej dystrybucji powinny być opatrzone logo firmy, jej nazwą, tekstem lub grafiką, która pozwoli skojarzyć dany produkt z reklamowaną firmą. Głównym celem dystrybucji materiałów reklamowych jest efekt w postaci konkretnych korzyści.

ZOBACZ TEŻ