stres

Z pewnością niejednemu z nas doskwierał kiedyś stres w pracy. Mogło zdarzyć się to podczas trudnej rozmowy, spotkania biznesowego czy też po prostu w momencie przekroczenia progu drzwi pracy. Jeżeli w takich sytuacjach rośnie nam ciśnienie przystanek po co nam się ręce, a serce bije nam, jakbym miał zaraz wyskoczyć nam z klatki, to jest na to rada. Co ludzie, którzy potrafią radzić sobie ze stresem genialny sposób. Nie jest to sposób byle jaki. Sprawdź, w jaki sposób panują nad emocjami amerykańscy żołnierze z elitarnej jednostki Navy SEALs.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/stres-w-pracy/

Jak poradzić sobie w walce ze stresem?

Kluczem do opanowania stresu w pracy i jest kontrola naszej fizjologii. Takie podejście mają żołnierze jednostek specjalnych. Dbają oni o odpowiedni stan fizjologiczny, aby móc kontrolować stan swojej psychiki. Jakie są tego efekty? Na polu walki jest to umiejętność na wagę życia lub śmierci. Najważniejsze jest to, że z podobnych technik korzystają również sportowcy, a także osoby zajmujące się stresującymi sytuacjami zawodowo. My również możemy skorzystać z takich technik. O to w jaki sposób kontrolować swoją fizjologię oraz opanować stres w pracy. 

Jak opanować stres w pracy znak zapytania – technika żołnierzy sił specjalnych 

Przed wystąpieniem, czy też w trakcie rozmowy powinniśmy zwiększyć pewność siebie. Sekret polega na wykorzystaniu techniki oddychania pudełkowego lub czterokwadratowego. Jest to jedna z bardzo prostych metod, których efekty są gigantyczne. Oto co należy zrobić: przede wszystkim Wdychaj powietrze przez 4 sekundy, następnie zatrzymaj powietrze w płucach przez 4 sekundy. Po tym i przez 4 sekundy, a następnie wstrzymaj oddech i opróżnij swoje płuca na 4 sekundy. Jest to banalne prawda, jeżeli sam na własnej skórze przekonasz się, że to działa, będziesz jeszcze bardziej zachwycony tą metodą. Melody Willing twierdził, że:

„Piękno oddychania skrzynkowego polega na ty, że jest niepozorny, Co oznacza, że możesz ćwiczyć je w dowolnym momencie i czasie: podczas negocjacji, przed dostarczaniem trudnych informacji zwrotnych, a nawet w trakcie ilustrującej rozmowy ze współpracownikiem”.

Zobacz też: http://openid.pl/w-jaki-sposob-zwiekszyc-pewnosc-siebie/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here