Reklama cyfrowa w miejscach publicznych

Reklama typu DOOH, Digital Out Of Home,  to jeden z najczęściej obecnie wykorzystywanych sposobów komunikacji z klientem. Poznaj bliżej tę metodę i dowiedz się, czy płynące z niej korzyści będą przydatne także w twojej branży.

Czym jest DOOH?

Digital Out Of Home to reklama cyfrowa zewnętrzna, czyli przeniesiona do naszego codziennego otoczenia. Obejmuje wiele różnorodnych nośników i sposobów komunikacji, choć jednym z najchętniej wykorzystywanych są ekrany LCD, rozmieszczone w uczęszczanych miejscach. Jednak nie tylko na nich może znaleźć się reklama. Jest dostępna także na wielkoformatowych telebimach, billboardach czy w postać citylight. Tak naprawdę wybór należy do ciebie. Możesz umieścić ją dokładnie tam, gdzie według ciebie najlepiej się sprawdzi.

Gdzie można wykorzystać reklamę DOOH?

Tak naprawdę wszędzie, choć kluczem do jej sukcesu jest docieranie do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. Powinna zatem znaleźć się w miejscach najczęściej uczęszczanych przez duże grupy ludzi. Mogą to być między innymi pojazdy komunikacji miejskiej, dworce i lotniska, ale także centra handlowe, przychodnie czy budynki, w których odbywają się targi branżowe. Telebimy i billboardy najlepiej sprawdzają się z kolei przy najbardziej uczęszczanych szlakach komunikacyjnych.

Jakie korzyści może przynieść reklama DOOH dla twojej firmy?

Reklama cyfrowa to przede wszystkim metoda dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki umieszczeniu nośników w wielu uczęszczanych punktach może ona objąć swoim zasięgiem nawet całą populację takiego miasta jak Warszawa czy Kraków. Kiedy zostanie uzupełniona o dodatkowe nośniki, takie jak social media i klasyczne reklamy internetowe, jej zasięg jest naprawdę ogromny, o czym można bliżej dowiedzieć się na stronie  https://be-media.com.pl.

Co więcej, reklama DOOH swój przekaz opiera przede wszystkim na nagraniach wideo, co jest niezwykle efektywne i skuteczne. Jak wykazały prowadzone badania statystyczne, ruchome obrazy znacznie lepiej przyciągają uwagę odbiorców i skupiają ją na dłużej, niż obrazy statyczne lub tekst. Dzięki temu nie tylko więcej odbiorców może zobaczyć reklamę, ale także skupić na niej swoją uwagę, co w efekcie przekłada się na jej lepsze zapamiętywanie.

Dzięki interesującym przekazom reklama tego typu może także zachęcić klientów do dokładniejszego zapoznania się z ofertą twojej firmy na przykład po przyjściu do domu. Buduje także konkretny obraz twojego przedsiębiorstwa, jako nowoczesnego i pełnego ciekawych pomysłów.

Ostatecznym efektem długotrwałego, globalnego oddziaływania DOOH, jest nawiązanie kontaktu z wieloma klientami i zachęcanie ich do bliższego poznania twojej firmy i produktów, co przekłada się na większe obroty. Pomaga także w budowaniu relacji z klientem i pozytywnego wizerunku firmy, co powoduje większe zaufanie i rozpoznawalność marki. W efekcie również ten czynnik prowadzić będzie do szybszego zwiększania obrotów.

Jeśli do tej pory się wahałeś, teraz już wiesz: reklama DOOH będzie korzystna dla twojego biznesu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here