Pozycjonowanie stron UK - dlaczego jest tak ważne i jak się do niego przygotować?

Niezależnie od tego, czy znajdujesz się w Wielkiej Brytanii czy w Polsce, Twoja strona internetowa nie zaistnieje w sieci jeżeli nie zostanie poddana procesowi pozycjonowania. Jak wskazują statystyki, przeciętny internauta klika w zaledwie kilka pierwszych linków z listy wyszukiwania. Firmy, które nie znajdują się na pierwszej stronie tej listy, mają niewielką szansę na zaistnienie w świadomości potencjalnego klienta. Pozycjonowanie stron UK jest więc pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu.

Pozycjonowanie stron w UK – dlaczego warto?

Głównym zadaniem pozycjonowanie strony internetowej jest zwiększenie jej widoczności w sieci i wzrost liczby odwiedzin. Wraz z liczbą osób odwiedzających stronę rośnie prawdopodobieństwo, że skorzystają one z usług firmy lub zakupią od niej oferowane produkty. Dobry specjalista SEO zadba nie tylko o wypromowanie strony w wyszukiwarce, ale również o umieszczenie informacji o niej na serwisach tematycznych. Dzięki temu do firmowej strony dotrą użytkownicy, którzy przechodzą z innych witryn.

Pozycjonowanie stron w UK buduje przewagę firmy nad konkurencją. Nie bez znaczenia jest w tym wypadku ilość i jakość słów kluczowych. Im ich więcej, tym większa szansa, że u odwiedzających stronę użytkowników wytworzy się ścieżka skojarzeniowa na linii usługa lub produkt – marka. Podnosi to szansę na wejścia bezpośrednie na witrynę, zwiększa rozpoznawalność marki i buduje zaufanie wśród klientów.

Wbrew pozorom pozycjonowanie stron w UK nie jest kosztowne. Wybrać można dogodną formę rozliczenia: comiesięczna opłata lub płatność za uzyskany efekt w postaci, np. określonego miejsca w wyszukiwarce. Pamiętać należy, że im wyższe miejsce osiągnie strona w wynikach wyszukiwania, tym większe jest prawdopodobieństwo zwiększenia zysków i rozwoju biznesu.

Jak przygotować stronę internetową do pozycjonowania?

O pozycjonowaniu warto pomyśleć już na etapie projektowania strony internetowej. Pozycjonowanie do działalność kompleksowa, dlatego już na starcie dobrze jest wyrobić sobie przewagę nad konkurencją. Projektowanie stron internetowych w UK warto więc rozpocząć od wyboru odpowiednich słów kluczowych, które posłużą później do pozycjonowania. Konkurentami w internecie nie są jedynie firmy będące realną konkurencją na rynku, ale również, np. strony instytucji rządowych. Z nimi także trzeba wygrać. Strona zaprojektowana pod pozycjonowanie zawiera często podstrony, z których każda dotyczy jednego słowa kluczowego. Nie bez znaczenia są również treści zamieszczane na stronie – im bardziej rzeczowe i skoncentrowane na słowie kluczowym, tym Google uznaj je za lepsze. Odpowiednią jakość tekstów też należy zaplanować.

Tworzenie stron internetowych w UK traktowane jest kompleksowo, dlatego wiele z powyższych zasad jest normą, nie nowością. Strony internetowe w UK są w większości przypadków responsywne, bez problemu dostosowują się więc do wymagań urządzeń mobilnych. Na wielu z nich ograniczone zostało użycie JavaScript i Flash, które mogą utrudniać widoczność słów kluczowych dla Google, a co za tym idzie, zmniejszają prawdopodobieństwo uzyskania wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Budowane są za to w oparciu o HTML5 i CSS3. Posiadają także przejrzysty adres URL, na który zwraca uwagę nie tylko internauta, ale również Google. Specjaliści od tworzenia stron internetowych w UK doskonale wiedzą, w jakich miejscach powinny znajdować się frazy kluczowe, aby były dobrze widoczne dla Google. A miejsca te to m.in. adres URL, meta tagi, listy wypunktowane, czy też linki wewnętrzne.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here