Niezbędnik pozycjonera? Kompleksowe narzędzie SEO

Walcząc o najwyższe pozycje strony w Google musisz codziennie analizować setki danych. Jak je uporządkować i wyłapać z nich najważniejsze wskazówki? Pomocne będzie kompleksowe narzędzie SEO.

Internet jest pierwszym miejscem, gdzie swoje kroki kieruje każdy, kto szuka informacji na temat firm, usług, produktów. Z tego powodu każda działalność gospodarcza, aby mogła się rozwijać i pozyskiwać nowych klientów, musi być obecna w sieci. Każdy chce być najwyżej w Google, jednak jak to osiągnąć? Konkurencja do pierwszych pozycji jest wszak ogromna. Jeśli jesteś osobą, która samodzielnie pozycjonuje stronę, Twoim pierwszym krokiem powinno być zainwestowanie w kompleksowe narzędzie seo.

Kompleksowe narzędzie SEO zbierze wszystko w jednym miejscu

Nowatorskie narzędzia takie jak Site Means https://sitemeans.com/ umożliwiają monitoring kilkuset fraz oraz rozbudowany audyt seo. Pozwalają sprawdzić widoczność strony na różne frazy oraz przeanalizować naszą bezpośrednią konkurencję pod kątem różnych działań.

Najlepsze narzędzia SEO zawsze mają darmową wersję próbną, która pozwala zapoznać się z jej funkcjami i samodzielnie zdecydować, czy warto wykupić abonament. Jest to uczciwe działanie wobec użytkowników, którzy nie kupują kota w worku. Przyjrzyjmy się teraz konkretnym funkcjom narzędzia SEO Site Means.

Monitoring pozycji i widoczność w Google

Pierwszym modułem jest monitoring pozycji. Umożliwia on sprawdzenie pozycji strony zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych. Od kiedy Google wprowadził oddzielny ranking stron mobilnych, to właśnie optymalizacja pod urządzenia typu smartfon stała się jednym z priorytetów w SEO. Site Means pozwala szybko skontrolować ten aspekt działania naszej strony.

Weźmy teraz pod lupę moduł „Widoczność w Google”. Jest on zintegrowany z Google Search Console i pozwala sprawdzić, na które słowa kluczowe wyświetla się nasza stron dając ogromne pole manewru dla każdej osoby zajmującej się SEO. Funkcja ta ponadto pozwala sprawdzić widoczność w Google na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, a dodatkowo codziennie otrzymujemy wiadomości na temat nowych słów, na które zaczęła wyświetlać się witryna.

Narzędzie do audytu SEO i analizy konkurencji w jednym

Ponieważ Site Means to kompleksowe narzędzie SEO, nie zabrakło w nim funkcji „Audyt SEO” oraz „Analiza konkurencji”. Audyt SEO jest niezwykle rozbudowany – skanuje każdy znaleziony adres URL pod kątem kilkudziesięciu czynników. Pokazuje linki przychodzące/wychodzące i wewnętrzne oraz prędkość ładowania poszczególnych stron. Aplikacja pozwala sprawdzić, które strony wczytują się najwolniej, posiadają nieprawidłowe meta tagi, złe przekierowania lub nie działają. Audyt SEO wykryje także brak nagłówków i inne błędy wpływające na niższą pozycję strony w Google.

Site Means posiada też moduł do analizy konkurencji. Pozwala wskazać największą konkurencję na daną frazę, sprawdzić ile fraz ma w TOP1 w Google, jakie odnotowała wzrosty lub spadki oraz jaki adres URL pojawia się najczęściej w wynikach wyszukiwania. Ponadto moduł ten sprawdza jak wyglądają reklamy adwords konkurencyjnych serwisów wskazując ich liczbę, najczęściej używany link czy najczęściej używany tytuł reklamy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here