Kalendarze i notesy. Krok po kroku do mądrej promocji

Któż z nas nie lubi dostawać prezentów? Niewielki upominek potrafi skutecznie poprawić nam humor i spowodować, że łaskawszym okiem będziemy spoglądać na kogoś, kto dotąd nie wzbudzał naszej sympatii. Dlatego też prezenty wręczamy sobie np. przy okazji przeprosin. Tę niezwykłą moc podarunku można wykorzystać także przy okazji reklamowania swojej firmy. A każdy przedsiębiorca wie, że to podstawa sukcesu firmy.

Trwały i niebanalny

Kalendarze spiralowane to jedne z najpopularniejszych gadżetów wręczanych kontrahentom. Nic dziwnego. Są wygodne i mają sporo przestrzeni reklamowej, na której możemy umieścić informacje o swojej firmie, stosowne zdjęcia, opis, przedstawić ofertę. Dostępne są w różnych formatach i drukowane na różnym papierze oraz zabezpieczone lakierem dyspersyjnym. Czyni je to trwałymi formami reklamy. Taki prezent dla klienta nie tylko utwierdzi go w przekonaniu, że opłaca się robić z nami interesy, ale także – zawieszony na biurowej ścianie – będzie skutecznie informować świat o istnieniu naszego przedsiębiorstwa, o tym, czym się zajmujemy i dlaczego warto się z nami skontaktować. Kalendarze spiralowane można swobodnie dopasować do swoich potrzeb, dodatkowo uszlachetnić, nanieść na nie swój projekt. Tak, by mieć pewność, że promocja będzie idealnie dopasowana do konkretnych grup użytkowników.

Magia notesów

Inną opcją na pokazanie światu swoich usług jest wygodny, uniwersalny, przydatny notes czy kalendarz książkowy, który – wręczany klientom – będzie wędrować z nimi po świecie i pokazywać wszystkim logo naszego przedsiębiorstwa. Notesy są wciąż jednymi z bardziej lubianych przez marketerów gadżetów. A to dlatego, że są nie tylko eleganckie, ale faktycznie przydają się tym, którzy zostaną nimi obdarowani. Któż nie doceni takiego uniwersalnego, przemyślanego upominku?

Podobnie sprawa wygląda w przypadku kalendarzy książkowych. Dodatkową ich zaletą jest podział na dni miesiąca i godziny. Przed wręczeniem takiego przedmiotu klientowi, warto w środku napisać kilka słów od siebie i zanotować datę i godzinę kolejnego spotkania. To dowód na zainteresowanie i chęć kontynuowania współpracy z konkretną firmą czy osobą. Takie gesty zawsze są w cenie.

Dopasowane gadżety

Niezależnie od tego, w jaki sposób chcemy docenić naszych klientów, powinniśmy przede wszystkim zastanowić się, który z tych gadżetów najbardziej im się przyda. Przeanalizujmy sytuację tak, by dobrać przedmiot indywidualnie. Taki prezent będzie nie tylko zdecydowanie praktyczniejszy, ale też będzie dowodem na to, że faktycznie interesujemy się potrzebami naszych klientów. A to wszystko sprawi, że reklama nie będzie nachalnym atakiem, a subtelnym dodatkiem do ciekawego i niebanalnego upominku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here