W czasach, gdzie otaczają nas setki, a nawet tysiące reklam, trudno jest się wybić z reklamą swojej firmy. Nie jest to niemożliwe, ale jest to drogie. W szczególności nowe firmy pojawiające się na rynku mają problem z tym, jak poinformować o swoim istnieniu, jednocześnie nie wydając milionów na reklamę. Z drugiej strony ludzie czują się przytłoczeni reklamami telewizyjnymi, radiowymi, jak i outdoorowymi. Jak się zareklamować w dzisiejszych czasach? Gdzie umieścić swoje logo, żeby było widoczne i kojarzone z przyjazną marką?
Świetną propozycją jest umieszczenie logo na torbie papierowej. Dlaczego torba papierowa? Z prostego powodu. Żyjemy w czasach gdy nasza świadomość na temat zanieczyszczenia środowiska jest coraz większa. Zaczynamy sobie zdawać sprawę z tego, jak wielką szkodę wyrządzamy sobie i naszej Planecie korzystając z plastiku. W sklepach coraz częściej, zamiast wybierać reklamówki jednorazowe sięgamy po torby papierowe. Jest to dobry sygnał. Oznacza to, że nie tylko widzimy problem, ale próbujemy mu zaradzić. Wielki wpływ na kwestie papier czy plastik mają firmy.
Jakie korzyści może odnieść Firma z korzystania z papierowych toreb?
Jest ich bardzo wiele. W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na to, jak spostrzegana będzie Twoja działalność. Jako że plastik stanowi potężne zagrożenie, torby papierowe są uważane za świetny zmiennik. Temat ekologii jest ciągle żywy. Torby papierowe pomagają budować pozytywny wizerunek firmy. Firmy korzystające z papierowych zamienników reklamówek jednorazowych, są postrzegane jako firmy przyjazne dla środowiska. Coraz częściej marki korzystające z papierowych toreb są uważane za bardziej prestiżowe. Torby papierowe ulegają w szybkim czasie rozpadowi, dzięki czemu nie zaśmiecają naszej Planety. Czas rozpadu reklamówki jednorazowej to około 400 lat, natomiast torby papierowej średnio 6 miesięcy. Jest to ogromna różnica!
Torby papierowe to eleganckie opakowanie, które przyda się podczas różnych eventów, targów i akcji promocyjnych. W torbie możemy wręczyć materiały na temat firmy, na przykład katalogi, ulotki i broszury, a także gadżety reklamowe.
Klienci korzystający z toreb papierowych z logo firmy stają się nieformalnie ambasadorami jej. Dlaczego jest to dużą zaletą? Jest to oszczędność na reklamie. Zamiast wykupować miejsce na reklamę outdoorową lub czas reklamowy w telewizji czy w radiu, Twoją reklamą mogą być twoi klienci. Logo przemieszcza się wraz z osobą używającą torby, dzięki temu może być zauważone przez dużą liczbę potencjalnych klientów. Co więcej, ten sposób reklamy nie jest odbierany jako nachalny. Torby papierowe często są używane kilka razy. Przekaz reklamowy ma długi czas oddziaływania, dzięki czemu na dłużej pozostanie w umyśle nadawcy. Często torby wędrują z rąk do rąk, przez co zwiększa się zasięg reklamy. Poprzez przekazywanie toreb w taki sposób klienci niejako polecają daną firmę.
Jaki rodzaj torby papierowej wykorzystać?
Wybór toreb papierowych jest na tyle szeroki, że znajdzie się coś dla każdej działalności. Zacznijmy od toreb z uchwytami skręcanymi, sznurkowymi i płaskimi, które możemy wykorzystać w branży spożywczej, modowej i kosmetycznej. Małe torebeczki tego rodzaju świetnie sprawdzą się w branży jubilerskiej. Torby fałdowane sprawdzą się w piekarniach. Duże torby klockowe idealne zastosowanie znajdą w branży alkoholowej. Natomiast małe torby klockowe sprawdzą się jako opakowania na drobne elementy typu śrubki, gwoździe i nakrętki.
Dlaczego warto umieścić swoje logo na torbie papierowej?
- Torby papierowe są dobrze spostrzegane przez klientów
- Torba papierowa jest przyjazna dla środowiska
- Torba papierowa podnosi prestiż firmy
- Jest to stosunkowo tani sposób reklamy
- Jest to reklama o dużym zasięgu oddziaływania
- Nie jest to nachalna forma reklamy, dzięki czemu jest milej odbierana
- Torby z logo zwiększają rozpoznawalność firmy.