Oklejanie witryn sklepowych Kraków

Witryna w sklepie musi dobrze się prezentować, jeśli ma zachęcić klientów, by weszli do środka. Dzięki specjalnej folii można stworzyć dowolną grafikę lub nadruk z logiem firmy i innymi ważnymi informacjami. Szyby są pokrywane folią w całości lub tylko częściowo, a użyty materiał może mieć różną grubość i strukturę. A jaką folię warto wybrać do oklejania witryn sklepowych w Krakowie i dlaczego?

Folia monomeryczna czy polimeryczna?

Szukając idealnej folii, trzeba zwrócić uwagę na jej jakość, trwałość i przeznaczenie. Folia monomeryczna świetnie się sprawdzi wewnątrz sklepu, ponieważ umożliwia uzyskanie bardzo wyrazistych i żywych kolorów, a jednocześnie jest odporna na kontakt z wodą i nie blaknie pod wpływem słońca. Grafika stworzona przy pomocy tego materiału może być eksponowana przez 2-3 lata, a dla większej trwałości warto się zdecydować na dodatkową laminację. Po zewnętrznej stronie witryny można umieścić niezwykle cienką folię polimeryczną, która jest wyjątkowo odporna na zmienne warunki atmosferyczne i może się doskonale prezentować nawet przez 5-7 lat. Jednak wiele sklepów i firm częściej zmienia oprawę witryny, ponieważ chcą dostosować przekaz marketingowy do aktualnej pory roku lub rodzaju promowanego produktu. Wówczas ważniejsze będą względy estetyczne i koszt wykonania usługi niż trwałość wybranej folii.

Folia One Way Vision – co ją wyróżnia?

One Way Vision to perforowana folia stosowana głównie na zewnątrz, dzięki której grafika jest doskonale widoczna dla osób znajdujących się poza sklepem. Natomiast osoby będące w środku mogą swobodnie widzieć, to co się dzieje za drzwiami, ponieważ od wewnątrz folia tworzy efekt delikatnego przyciemnienia. Wspomniany materiał umożliwia projektowanie skomplikowanych grafik i świetnie eksponuje nawet bardzo drobne detale. W ten sposób można stworzyć nadruk przedstawiający całe zdjęcie. Folie One Way Vision są często pokrywane dodatkową warstwą laminatu, by były odporne na promieniowanie słoneczne i różnego rodzaju gwałtowne zjawiska pogodowe.

Jak osiągnąć efekt mlecznej szyby?

Niektóre firmy z Krakowa chcą, aby ich witryny zostały pokryte specjalną odmianą folii, która imituje fakturę piaskowanego lub mrożonego szkła. Takie szyby wyglądają bardzo profesjonalnie i elegancko. W szronionej folii można wygodnie wyciąć dowolny kształt lub napis, który będzie informował o godzinach pracy danej placówki. Ten innowacyjny materiał doskonale rozprasza światło i zapewnia klientom intymność, ponieważ, osoby z zewnątrz nie widzą, co się dzieje w środku. Dlatego z folii mrożonej chętnie korzystają gabinety lekarskie, apteki, sklepy zoologiczne, a także niektóre salony fryzjerskie.

Folia ploterowa

Jeśli firma szuka tańszej alternatywy lub chce na witrynie umieścić niewielką grafikę, to może się zdecydować na folię ploterową. Jest to samoprzylepny materiał używany głównie do wycinania liter. Dobrze zaprojektowana witryna przyciągnie rzeszę klientów i będzie bardzo istotnym elementem działań marketingowych. Ważne, by klient znalazł na szybie wszystkie istotne informacje i chwytliwe hasła, które zapadną mu w pamięć i pozytywnie wpłyną na jego stosunek do marki.

Opracowanie:

Agencja reklamowa PSP Studio Kraków

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here