Jak powinien wyglądać projekt billboardu graficznego?

Reklamy pojawiające się w miejskiej przestrzeni na billboardach, to jedne z najskuteczniejszych form przekazu promocyjnego. Są dobrze widoczne, obserwowane przez setki tysięcy osób każdego dnia, a ich informacja zapada w pamięci. W zależności od długości danej kampanii oraz od planowanego budżetu warto rozważyć sposobność inwestycji w reklamę billboardową. Jak stworzyć projekt zapadający w pamięć? Oto kilka wskazówek.

Reklamy pojawiające się w miejskiej przestrzeni na billboardach, to jedne z najskuteczniejszych form przekazu promocyjnego. Są dobrze widoczne, obserwowane przez setki tysięcy osób każdego dnia, a ich informacja zapada w pamięci. W zależności od długości danej kampanii oraz od planowanego budżetu warto rozważyć sposobność inwestycji w reklamę billboardową. Jak stworzyć projekt zapadający w pamięć? Oto kilka wskazówek.

Kreacja na pierwszym miejscu

Każdy z nas spotyka na swojej drodze szeroko rozumiany outdoor. Co sprawia, że wiadomość zapada w umyśle konsumenta? Składa się na to kilka elementów, a mianowicie:

  • ciekawa grafika,
  • chwytliwe hasło,
  • kontrowersyjne podejście do tematu,
  • obietnica ukryta w przekazie,
  • sławna postać jako patron kampanii,
  • tajemnica jako sposób na przykucie uwagi.

Nie należy korzystać ze wszystkich wyżej przedstawionych zmiennych. Warto postawić na trzy lub cztery z nich, aby efektywnie dopasować nasz przekaz reklamowy.

Planowanie rozmieszczenia

W sytuacji, kiedy już mamy intrygujący projekt, należy zastanowić się, do jakiej grupy chcemy dotrzeć oraz gdzie możemy spotkać naszych klientów. Duże miasta i ich centra odwiedzane są codziennie przez multum osób, z drugiej strony to najdroższe miejsca. Innym sposobem na rozmieszczenie reklamy billboardowej jest postawienie na główne drogi i kierowców, którzy przejeżdżają nimi każdego dnia. Żonglując wszystkimi zmiennymi, czyli:

  • zasięg kampanii, 
  • grupa docelowa,
  • długość okresu reklamowania,

możemy dopasować budżet i sprostać oczekiwaniom nałożonym przez firmę.

Równie ważne technikalia

Prócz interesującej koncepcji, konieczne jest dołożenie wszelkich starań, aby wykonanie techniczne reklamy było estetyczne i na wysokim poziomie. Zatrudniony grafik musi postarać się ze wszystkich sił, by zaproponowana idea została wiernie odtworzona. Profesjonalne narzędzia umożliwiające szerokie pole do popisu ułatwią zadanie. W następnym kroku pozostaje nam tylko zlecenie solidnego druku.

Jak reklamować się na billboardach? Odpowiedź na to pytanie zdaje się być prosta. Zaciekawienie odbiorcy to klucz do sukcesu. W parze z koncepcją zawsze idzie wysokość przeznaczonej kwoty pieniędzy na promocję, co przekłada się na możliwości budowania zasięgu danej kampanii.

W celu stworzenia kampanii reklamowej opartą na billboardach, zapraszamy na stronę www.znajdzreklame.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here