Jak napisać dobry tekst SEO

Jak pisać , aby klienci odnaleźli Twoją stronę internetową? Przede wszystkim postaw na odpowiednie słowa kluczowe, pozycjonowanie i dostosowywanie treści pod kątem SEO. W dzisiejszym wpisie skupimy się na ostatniej pozycji, czyli o podstawach pisania tekstów SEO na strony internetowe.

Pisanie tekstów seo – dlaczego warto?

Codziennie na świecie publikowanych jest ponad 2 miliony artykułów. Dlatego tak ważne jest stosowanie zasad SEO. Według Wikipedii SEO są to „procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych”. Sam skrót pochodzi od angielskich słów Search Engine Optimization, czyli w wolnym tłumaczeniu oznacza optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek internetowych (m.in. Google). SEO to szereg działań, które musisz wykonać wokół Twojego artykułu i całej strony, aby Google umieścił Twój artykuł w czołówce wyników na wymienione powyżej frazy.

Dobry tekst pod SEO

Czasami wystarczy zmienić jedno słowo lub nagłówek, aby Twój tekst był bardziej wartościowy pod kątem zasad pozycjonowania. Chcesz wiedzieć więcej na ten temat czytaj na stronie https://www.experts4blogs.pl/ . To nie jest wcale takie trudne jak się wydaje. Warto przytoczyć tutaj zasadę działania Pareto, która mówi, że 20% czasu podczas tworzenia artykułu spędzone na odpowiednim pozycjonowaniu przynosi 80% więcej ruchu na Twojej stronie. Liczba wejść na artykuł napisany pod SEO zwiększa się kilkunastokrotnie, niż w przypadku gdyby tej optymalizacji zabrakło. Co więcej, w przypadku pisania artykułów pod kątem SEO nie musisz martwić się publikowaniem nowych treści. Jeden artykuł zrobiony pod SEO gwarantuje wejścia na stronę na długie miesiące a nawet lata.

artykuł SEO

 

Tekst SEO – ile powinien mieć znaków?

Jak długi powinien być tekst, aby wyświetlał się wysoko w Google? Powinien by ć od dłuższy niż średnia długość artykułu na daną frazę w pierwszej dziesiątce wyników. trudno jednak ustalić, jaka powinna być to długość. Zależy to od różnych czynników, jednym z nich jest branża, w której obszarze działamy. Średni wynik takiego tekstu powinien wynosić około 1200 słów. Przed pisaniem kolejnej publikacji wykonaj analizę słów kluczowych, zoptymalizuj stronę, dostosuj ją do oczekiwań i potrzeb  Twojej grupy docelowej – to ona powinna być Twoją inspiracją i wyznaczać kierunek Twoich działań.

Jak napisać artykuł SEO?

Artykuł do SEO musi być zoptymalizowany pod frazy kluczowe. Przede wszystkim narzędziami do sprawnej analizy tekstu pod kątem SEO jest KeywordTool. Jest to program darmowy, można wykupić również płatną wersję. W nim możemy odnaleźć najważniejsze słowa kluczowe związane z naszym tematem. Frazy kluczowe należy dobierać zgodnie z zasadą długiego ogona. Jeżeli planujemy kupić w Internecie „rower”, to wówczas do wyszukiwarki wpisujemy sprecyzowaną frazę, np. „rower górski”, „rower dziecięcy” czy „rower damski”. Wszystkie bliżej określone frazy to właśnie długi ogon. Pisanie tekstów SEO warto zlecić profesjonalistom. Warto zastanowić się, które z nich będą najbardziej trafne i stosować je odpowiednio w naszych tekstach SEO.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here