piątek, grudzień 9, 2022

MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

0
MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dzisiaj, że dla swoich globalnych operacji spełniła rygorystyczne standardy wymagane do uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa marki Trustworthy Accountability Group (TAG).

Certyfikat TAG potwierdza zaangażowanie MGID w ochronę marki reklamodawców poprzez ustalanie najlepszych praktyk branżowych w zakresie bezpieczeństwa marki, w tym monitorowanie i wykrywanie nieprawidłowego umieszczania reklam, zapewnienie zgodności wszystkich umów partnerskich z zasadami bezpieczeństwa marki i przeciwdziałania piractwu, dokumentowanie zasad i procedur w celu zminimalizowania niewłaściwego umieszczania reklam oraz stosowanie filtrowania pirackiej aplikacji mobilnej.

TAG Brand Safety Certified to największy i najszerszy na świecie program certyfikacji bezpieczeństwa marki w branży reklamy cyfrowej. Zaprojektowany w celu znacznego zmniejszenia ryzyka niewłaściwego umieszczenia reklamy na wszelkiego rodzaju mediach cyfrowych, program promuje przepływ budżetów reklamowych do firm, które wyznaczają wysokie standardy i wspierają branżowe ramy bezpieczeństwa marki.

Firma MGID ponownie otrzymała również TAG Certified Against Fraud Seal za działania podjęte w celu ograniczenia oszukańczego ruchu w całym łańcuchu dostaw reklam online.

„Cieszymy się, że możemy wyróżnić MGID Brand Safety Certified Seal za kroki podjęte w celu osiągnięcia rygorystycznych standardów programu” – powiedział Mike Zaneis, dyrektor generalny TAG. „Pochwalamy firmę MGID za nieustanne zaangażowanie w tworzenie i utrzymywanie tych najlepszych praktyk branżowych w celu poprawy bezpieczeństwa marki i ochrony naszej branży przed działalnością przestępczą. Nie możemy się doczekać dalszej współpracy z MGID w celu wzmocnienia bezpieczeństwa marki i ograniczenia oszustw w całym ekosystemie reklamowym”.

Sergii Denysenko, dyrektor generalny MGID, powiedział: „Po dokładnej ocenie jesteśmy zachwyceni nie tylko otrzymaniem przez TAG ponownej certyfikacji za nasze wysiłki w zakresie ochrony przed oszustwami, ale także otrzymaniem certyfikatu potwierdzającego nasze zaangażowanie w bezpieczeństwo marki. Zapewnienie, że ich reklamy wyświetlają się wraz z wiarygodnymi treściami, jest najwyższym priorytetem dla marketerów. Aby wesprzeć naszych klientów w tym zakresie, MGID wdrożyło rygorystyczne procesy i rozwiązania, aby chronić ich przed potencjalnymi zagrożeniami bezpieczeństwa marki i zapewnić im pewność, że ich reklamy będą umieszczane w bezpiecznych i odpowiednich środowiskach.”

O MGID

MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Umożliwia to reklamodawcom zwiększanie skuteczności i świadomości, a wydawcom utrzymanie i zarabianie na swoich odbiorcach.

Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych czytelników, z 200 miliardami wyświetleń reklam u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com

Porady dotyczące fachowego testowania perfum

0
perfumy

Niewykluczone że wielu z was i to zarówno kobiet jak i mężczyzn już od jakiegoś czasu myśli o tym żeby przed zakupami perfum które jak wszyscy zapewne wiecie w oryginalnych wydaniach są bardzo drogie, najpierw je po prostu przetestować.

Czy jednak i wy już wiecie gdzie to można uczynić a może przede wszystkim czy posiadacie już odpowiednią wiedzę ku temu? A może dopiero jej poszukujecie? Jeżeli jesteście właśnie na tym drugim etapie to według nas będzie naprawdę bardzo dobrze jeśli już teraz po przeczytaniu tego krótkiego tekstu wejdziecie na stronę internetową pewnego znakomitego bloga. Link do niej macie podany poniżej. W tym miejscu zawsze kiedy tylko będziecie chcieli i sobie życzyli dowiecie się dokładnie na czym polega jak najbardziej fachowe i jak najbardziej konkretne testowanie perfum. A zatem nie czekajcie ani chwili dłużej lecz już teraz bez żadnego wahania właśnie do niego przystąpcie. Na pewno będziecie z takiego rozwiązania zadowoleni.

Blog który nauczy was testowania perfum

Możecie zatem czerpać doskonała wiedzę z jak najlepszego źródła właśnie na temat testowania perfum. Czy jednak już wiecie gdzie ją można znaleźć? Czy już macie na oku możliwie jak najlepszy blog w którym jest ona dla was zawarta i po prostu na was czeka? Jeżeli jeszcze nie to my już teraz proponujemy wam żebyście poznali bliżej ten do którego strony internetowej link macie podany poniżej. Nie czekajcie zatem ani chwili dłużej lecz najlepiej od razu w tym znakomitym miejscu poznajcie tą jakże nietuzinkową wiedzę na wspomniany temat. Jesteśmy pewni tego że będziecie z niej bardzo zadowoleni. A przede wszystkim dzięki niej znajdziecie dla siebie wasze ulubione perfumy. Zatem nie czekaj koleżanko i kolego ani chwili dłużej lecz już teraz wejdź na wspomniany portal, zdobądź zawartą tam wiedzę a później spokojnie testuj perfumy. To miejsce jest pod każdym względem na bardzo wysokim poziomie. I już niedługo wy wszyscy przekonacie się o tym czerpiąc z niego pożyteczne informacje.

Robotyzacja procesów biznesowych

0
robotic process automation

Technologia cały czas się rozwija i widać bardzo wyraźnie, że wpływa ona praktycznie na każdy biznes. Jeżeli jesteśmy przedsiębiorcami, którzy chcą osiągnąć sukces, to musimy liczyć się z nowościami technologicznymi i być z nimi zawsze na bieżąco. Wdrażanie rozwiązań do automatyzacji procesów biznesowych jest bardzo ważne. Możemy na ten temat posiadać małą wiedzę, ale nie oznacza to, że mamy nie korzystać z rozwiązań, które przyniosą nam korzyść. Oczywiście najlepiej byłoby gdyby każdy przedsiębiorca wiedział na czym polega robotyzacja procesów biznesowych. Jednak nie jest to konieczne, ponieważ wystarczy zaufać odpowiednim partnerom biznesowym, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na ten temat.

Automatyzacja procesów biznesowych

W dzisiejszych czasach z całą pewnością warto korzystać z robotyzacji procesów biznesowych (robotic process automation). Jeśli chcemy dowiedzieć się na ten temat więcej, to można porozmawiać z osobami, które posiadają większą wiedzę. Oczywiście warto też odwiedzić takie witryny internetowe jak soflab.pl/robotic-process-automation-pl/. Na takich stronach również znajdziemy mnóstwo informacji, które mogą nam się przydać. Dodatkowo możemy też znaleźć numer kontaktowy do osoby, z którą będziemy mogli porozmawiać osobiście na ten temat. Dla niektórych przedsiębiorców jest to bardzo ważne, ponieważ dzięki osobistej rozmowie można dowiedzieć się przecież znacznie więcej. W ten sposób szybciej wyrabiamy sobie zdanie na jakiś temat, a przecież czas w biznesie ma bardzo duże znaczenie.

Wdrożenie robotyzacji procesów biznesowych w firmie

Każda firma powinna pomyśleć o wdrożeniu rozwiązań do automatyzacji procesów biznesowych. Tak naprawdę nie jest ważna wielkość przedsiębiorstwa, ponieważ takie rozwiązania pomogą każdemu. Jeżeli dopiero myślimy o założeniu własnej firmy, to już teraz powinniśmy zainteresować się tym tematem. Być może na początku rzeczywiście takie rozwiązania nie będą nam potrzebne, ale w późniejszym czasie z całą pewnością będziemy z nich korzystać. Możemy się więc przygotować do nich już na samym początku. Wiele też zależy od profilu naszej działalności. Czasami warto już na samym początku zainwestować w robotyzację procesów biznesowych, ponieważ dzięki temu możemy szybciej osiągnąć sukces, a to jest przecież bardzo ważne. Jeżeli nie posiadamy odpowiedniej wiedzy, to skonsultujmy temat z kimś bardziej doświadczonym. W biznesie trzeba rozmawiać z innymi, ponieważ dzięki temu można dowiedzieć się czegoś nowego. Warto też sobie wszystko dokładnie przeanalizować, żeby podjąć świadomą decyzję, która w przyszłości korzystnie wpłynie na nasz biznes.

Czy da się znaleźć dobrą pracę w Radomiu?

0
praca

Wiele osób wierzy, że tylko w największych miastach lub aglomeracjach miejskich da się łatwo znaleźć pracę i to dobrą. Duże miasta przyciągają inwestorów oraz osoby chcące rozwijać się zawodowo.

Global player MGID rozszerza swoją działalność w zakresie reklamy cyfrowej na Polskę

0
Global player MGID rozszerza swoją działalność w zakresie reklamy cyfrowej na Polskę

MGID startuje z kolejnym etapem globalnej ekspansji w Polsce, oferując reklamodawcom rozwiązania premium, oparte na sztucznej inteligencji i prywatności, w regionie.

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła swoją ekspansję na rynek polski w 2022 roku. Dzięki swojej globalnej wiedzy i oddanym przedstawicielom lokalnym, MGID umożliwi reklamodawcom w Polsce dotarcie do unikalnych odbiorców na dużą skalę dzięki reklamom natywnym, wideo i displayowym.

MGID współpracuje z tysiącami światowych wydawców, w tym MSN, Opera, International Business Times, Newsweek oraz aktywnie współpracuje z lokalnymi wydawcami, takimi jak Biznes Info, Weszło!, Lelum.pl, Goniec.pl i Wprawo.pl.

Ponadto MGID obecnie zajmuje mocną pozycję w USA, Europie Wschodniej i Zachodniej, regionie APAC i LATAM. Dzięki trzem biurom w Europie — Hiszpanii, Rumunii i we Włoszech — oraz nowo dodanemu biuru w Polsce, rozszerzony zasięg MGID przyniesie dalsze korzyści i całą moc technologii ukierunkowanej na prywatność opartej na sztucznej inteligencji dla swoich partnerów.

Reklamy MGID są również zasilane przez Contextual Intelligence, innowacyjne rozwiązanie opracowane przez MGID, które pomoże reklamodawcom w przyszłości zabezpieczyć swoje kampanie w nowym środowisku bez plików cookie. Inteligencja kontekstowa analizuje kontekst artykułu w celu wydobycia znaczenia i oceny jego sentymentu i kontekstu, tworząc kontekstowe segmenty kierowania w czasie rzeczywistym. Segmenty te są następnie dopasowywane do wymagań reklamodawców, zapewniając nie tylko bezpieczeństwo marki, ale także trafność reklamy.

„To, co napędza nasz sukces na całym świecie i co pozwala nam wnosić większą wartość dla naszych klientów, to połączenie wyrafinowanych rozwiązań technicznych i najlepszych formatów treści, a także naszej globalnej wiedzy i lokalnej obecności na każdym rynku” – mówi Sergii Denysenko , dyrektor generalny MGID. „Cieszymy się, że możemy wnieść naszą globalną wiedzę na zaawansowany i wiodący rynek cyfrowy w Polsce. Nasze rozwiązania reklamowe oparte na sztucznej inteligencji pomogą reklamodawcom w tworzeniu bezpiecznych dla marki i wolnych od oszustw kampanii cyfrowych, a także uzupełnią polskie media miksy, aby zapewnić i zmaksymalizować największe przychody z reklam dla naszych partnerów”.

MGID nawiązał również współpracę z Polsko-Ukraińską Izbą Gospodarczą, rozszerzając współpracę z lokalnymi wydawcami i reklamodawcami.

Informacje o MGID

MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom dotrzeć do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię, opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, aby zapewnić użytkownikom pozytywne wrażenia. Umożliwia to reklamodawcom zwiększanie skuteczności i świadomości marek, a wydawcom utrzymanie odbiorców i monetyzację stron.

Co miesiąc MGID dociera do 900 milionów unikalnych czytelników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, w 25 tysiącach zaufanych wydawców. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź: www.mgid.com

Niezbędnik początkującego fryzjera – wybieramy wyposażenie do salonu fryzjerskiego

0
Niezbędnik początkującego fryzjera

Od wyposażenia Twojego salonu fryzjerskiego będzie zależeć nie tylko jakość świadczonych usług, ale także ogólny wizerunek firmy. Wybór mebli, sprzętów i akcesoriów fryzjerskich może stanowić nie lada wyzwanie – szczególnie dla początkującego stylisty fryzur. Podpowiadamy, czego nie może zabraknąć w profesjonalnym salonie.

Porządne meble fryzjerskie

Pierwszy na liście zakupowej są profesjonalne fotele do salonów fryzjerskich. Postaw na model, który będzie wygodny zarówno dla klientów, jak i dla Ciebie. Najlepszym wyborem będzie fotel wyposażony w funkcję ustawiania wysokości, regulowane podłokietniki i wyprofilowane oparcie. Mebel powinien być wykonany z wysokiej jakości materiału, odpornego na przetarcia i inne uszkodzenia mechaniczne. Nie mniej ważny jest wygląd mebla. Fotel powinien idealnie komponować się ze stylistyką wnętrza. Dzięki temu wystrój będzie spójny i stylowy. W zależności od wielkości salonu możesz zakupić jeden bądź kilka foteli.

W salonie fryzjerskim nie może zabraknąć: 

  • konsolet fryzjerskich – zestawy luster z półkami i szafkami,
  • myjni – umywalka zintegrowana z fotelem,
  • taboretów z regulowaną wysokością,
  • szafek i gablot do przechowywania kosmetyków i akcesoriów,
  • lady recepcyjnej,
  • kanapy, stolika i innych elementów wyposażenia do poczekalni.

Jakiego sprzętu potrzebujesz?

Modelowanie, suszenie, pielęgnacja i inne zabiegi fryzjerskie wymagają zastosowania odpowiedniego sprzętu. Podstawowym urządzeniem w każdym salonie jest porządna suszarka. Warto wybrać model lekki, z wyprofilowanym uchwytem, wyposażony w regulację temperatury, opcję zimnego nawiewu i jonizacji.

Koniecznie zakup również prostownicę i lokówkę. Podobnie jak w przypadku suszarki, postaw na sprzęt wyposażony w opcję regulacji temperatury. Plusem będzie błyskawiczne nagrzewanie.

Do krótkiego strzyżenia przyda Ci się maszynka do włosów. Najlepszy model to ten bezprzewodowy, o długim czasie pracy na baterii. 

Niezbędne akcesoria fryzjerskie 

Poza meblami i sprzętem będziesz potrzebować specjalistycznych narzędzi i akcesoriów fryzjerskich, które umożliwią Ci wykonywanie najróżniejszych zabiegów stylizacyjnych i pielęgnacyjnych. W Twojej wyprawce dla profesjonalnego fryzjera nie może zabraknąć:

  • nożyczek o odpowiedniej długości,
  • zestawu grzebieni i szczotek – w tym grzebieni do męskiego i damskiego strzyżenia, do pasemek, balejażu i tapirowania oraz szczotek o różnej średnicy,
  • peleryn fryzjerskich dla klientów i fartucha dla Ciebie (i innych fryzjerów, jeśli będziesz ich zatrudniać),
  • klipsów, wałków i papilotów, pędzli do farbowania i miseczek do mieszania farby,
  • spryskiwaczy fryzjerskich.

Pełne wyposażenie do swojego salonu fryzjerskiego znajdziesz na stronie activeshop.com.pl. Ta profesjonalna hurtownia fryzjerska oferuje: 

  • fotele m.in. z odchylanym oparciem, regulacją wysokości i podnóżkiem, pokryte wysokiej jakości skórą ekologiczną, 
  • konsole fryzjerskie w różnym stylu, 
  • suszarki, prostownice i inne sprzęty wyposażone w wiele przydatnych funkcji,
  • wałki, pędzle, grzebienie i mnóstwo innych artykułów.

Proponowane produkty pochodzą od marki własnej ACTIVESHOP oraz od innych cenionych producentów – takich jak KESSNER, Valera, Snippex oraz Toni&Guy.

Karta E100 również dla małej firmy

0
Karta E100 również dla małej firmy

Karta paliwowa to dziś nie tylko narzędzie dla dużej firmy transportowej. Mniejsi przewoźnicy – w tym jednoosobowe działalności gospodarcze z flotą w postaci jednego busa – również mogą w pełni korzystać z jej potencjału. Tworząc kartę E100, pomyśleliśmy też o nich.

Główne zalety i oszczędności z E100

Karta E100 pozwala na bezgotówkowe płatności, co ogranicza do minimum papierologię. Przewoźnik otrzymuje zbiorcze faktury od jednej firmy, a kierowcy nie muszą zabierać ze sobą gotówki i tracić czasu, czekając w kolejce po faktury.

Korzystanie z karty paliwowej pozwala również tankować po atrakcyjnych cenach. Sieć akceptacji liczy 19 500 stacji w Europie i WNP, w tym stacje paliw Power MAX z cenami na poziomie hurtowym. Mapa dostępna na naszej stronie internetowej ma również bardzo pomocną opcję planowania trasy pod kątem najtańszych stacji.

Warto pamiętać, że karta E100 umożliwia również ustawianie limitów na tankowania. Dzięki takiemu rozwiązaniu przewoźnicy mają kontrolę nad wydatkami na paliwo. Można wybrać ograniczenie do danej kwoty lub liczby tankowanych litrów, które odbywa się poprzez wygodny Panel Klienta. Są tam również dostępne wszystkie transakcje oraz archiwum faktur, jak również opcje rezerwacji usług, takich jak opłata za drogi, mosty, tunele czy usługa RoLa.

Karta paliwowa E100 to dodatkowa korzyść tankowania w kwocie netto dzięki usłudze zwrotu VAT i akcyzy. Korzystając z tych przywilejów w połączeniu ze zniżkami na stacjach Power MAX, na przykład w Belgii można zaoszczędzić nawet 41% na litrze paliwa.

Czy niewielki przewoźnik może starać się o kartę E100?

Jeszcze do niedawna nie było na rynku kart paliwowych dla małych przewoźników czy flot składających się wyłącznie z busów. Obecnie nie ma problemu z wdrożeniem takiego rozwiązania w mniejszej firmie i z E100 jest to prostsze niż się wydaje. Nie nakładamy żadnych obostrzeń na swoich potencjalnych klientów i współpracujemy z osobami prawnymi niezależnie od wielkości floty i kierunków przejazdów. Przed wydaniem karty analizowane są dokumenty finansowe wnioskującego i na ich podstawie dobierane warunki współpracy. Przewoźnik nie musi również wnosić żadnych zabezpieczeń w postaci kaucji czy depozytu. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że oferta nie jest skierowana do osób prywatnych.

Karta w małej firmie transportowej – dlaczego warto

Warto mieć na uwadze, że karta paliwowa będzie dla małych przewoźników szczególnie korzystnym rozwiązaniem. Niewielkie firmy transportowe często zatrudniają minimalną liczbę fachowców, a zdarza się, że bywają jednoosobowymi działalnościami. Podejmując współpracę z E100, przewoźnik może liczyć na nieograniczone wsparcie ekspertów z branży oraz dostęp do narzędzi, które znacznie usprawniają pracę. Dzięki temu właściciel nie musi zatrudniać na stałe np. logistyka czy fleet managera, a to obniża miesięczne koszty prowadzenia działalności nawet o kilka tysięcy miesięcznie.

Co ważne, mniejsza firma może liczyć na te same warunki, jak duży przewoźnik, jeśli korzysta z opcji przedpłaty (prepaid) i zawczasu uzupełnia swoje konto. Z kolei jeśli dopiero rozpoczyna działalność i potrzebuje środków, E100 oferuje również opcję wygodnego odroczenia płatności, czyli pewnego rodzaju kredytu.

Karta nie tylko paliwowa – opłaty drogowe

Decydując się na współpracę z E100, przewoźnik otrzymuje również dostęp do całego pakietu usług dla swojej floty. Głównym udogodnieniem, obok paliwa, są opłaty drogowe dostępne w 25 krajach. Można je regulować kartą np. na bramkach lub w terminalach podczas zakupu winiety. Z myślą o wygodzie przewoźników wprowadziliśmy także do swojej oferty multiboxy pokładowe ONE TOLL, za pomocą których można uiszczać myto kilku krajów jednocześnie. Od lipca br. oferujemy również OBU dla busów do 3,5 t i 3 m wysokości. Rozwiązanie przeznaczone jest dla firm, które realizują przewozy do Francji, Włoch, Hiszpanii i Portugalii. Miesięczny abonament to koszt niższy niż opłaty za urządzenia dla samych Włoch i Francji, a dodatkowo otrzymujemy ogromną wygodę bezkontaktowych płatności jednym urządzeniem.

Wymienione korzyści z używania karty E100 to tylko część udogodnień, na które może liczyć mała firma. Jeśli masz małą flotę, również możesz zarabiać we współpracy z nami.

Pozycjonowanie firmy w Poznaniu – jak wykorzystać Mapy Google?

0
Pozycjonowanie firmy w Poznaniu – jak wykorzystać Mapy Google

Jesteś właścicielem firmy w Poznaniu i nie wiesz co zrobić, aby zdobyć zaufanie lokalnych klientów? Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej nie należy do najłatwiejszych zadań, jednak jest coś, co możesz zrobić nawet jako osoba bez specjalistycznej wiedzy SEO. Spróbuj stworzyć wirtualną wizytówkę w Mapach Google i zobacz, jak wpłynie to na Twoje wyniki sprzedażowe. 

Sprawdź, czym właściwie są Mapy Google i dlaczego warto wykorzystać je w swojej strategii digital marketingowej. 

Czym są Mapy Google (Google Maps)?

Mapy Google to narzędzie od firmy Google, które pozwala na sprawdzanie lokalizacji poszczególnych punktów, wyznaczanie tras oraz na przeglądanie wizytówek lokalnych firm. Gdy wpiszesz w wyszukiwarce frazę kluczową i dodasz nazwę miasta, dzielnicy lub regionu, najprawdopodobniej na pierwszej stronie wyświetlą się wizytówki trzech firm. Wirtualny profil pozwala w łatwy i szybki sposób skontaktować się z firmą, a także wyznaczyć trasę dojazdu do siedziby firmy. 

Z tego narzędzia mogą korzystać jedynie te firmy, które mają swoje stacjonarne biuro. Firma lokalna w Poznaniu to doskonałe okoliczności, aby zainteresować się widocznością w Mapach Google. 

Firma lokalna w Poznaniu – dlaczego warto pozycjonować ją lokalnie?

Widoczność w wyszukiwarce pozwala na docieranie do potencjalnych klientów z całego świata, jednak w niektórych przypadkach lepiej zmniejszyć zasięg reklamy. Dlaczego najlepsze rozwiązanie dla poznańskiej firmy do lokalne pozycjonowanie? Poznań to jedno z największych i najbardziej rozwiniętych gospodarczo miast w Polsce. Jeśli prowadzisz biznes lokalny właśnie w tym obszarze, prawdopodobnie nie musisz martwić się o małą liczbę potencjalnych klientów. Dlatego też warto skupić się na odbiorcach lokalnych, bo to oni generują większość zysków w stacjonarnych firmach usługowych. Nie ma sensu zwiększać widoczności salonu fryzjerskiego w całej Polsce, bo z tego typu usług korzysta się zazwyczaj w miejscu zamieszkania lub pobytu. 

Odpowiednio przeprowadzona optymalizacja pod kątem fraz kluczowych zawierających nazwę miasta, sprawi, że Twoja strona będzie wyświetlała się tylko tym użytkownikom, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani usługami firmy znajdującej się w tej konkretnej lokalizacji. 

Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google – jak to zrobić?

Wiesz już, że wirtualna wizytówka w Mapach Google może pomóc Ci zdobyć klientów lokalnych, ale jak dostać się do jednego z trzech pierwszych miejsc (na stronie wyników wyszukiwania wyświetlają się tylko trzy wizytówki)? Konieczna jest poprawna optymalizacja. Wizytówkę firmy tworzy się za pomocą narzędzia Google Moja Firma i tam też należy przeprowadzić konfigurację i zoptymalizować profil. Najważniejsze jest to, aby uzupełnić jak najwięcej danych na temat firmy i jej działalności. Dane teleadresowe i link do strony to podstawa, ale warto nasycić profil również opisami usług, zdjęciami, a także wpisami związanymi z firmą lub z branżą. 

Produkty finansowe dla przedsiębiorców od Credit Agricole

0
Produkty finansowe dla przedsiębiorców

Niezależnie od tego, czy dopiero ruszasz z jakimś nowym biznesem czy może prowadzisz go już od jakiegoś czasu, najlepiej będzie, jeżeli pogodzisz się z tym, że na jakimś etapie rozwijania firmy będziesz musiał skorzystać z pomocy instytucji bankowych. Nie ma co się przed tym opierać. Banki same w sobie nie są przecież złymi placówkami, bo chodzi tylko o to, że ich produkty bywają przez przedsiębiorców nieumiejętnie wykorzystywane i często są brane w nieodpowiednich momentach, bez żadnego konkretnego celu i planu.

Jak prowadzić skuteczny mailing?

0
Jak prowadzić skuteczny mailing

Chociaż e-mail marketing może nie przyciągać uwagi niektórych nowszych firm marketingowych, nadal jest to świetny sposób na generowanie potencjalnych klientów i stopniowe zwiększanie ich liczby. Unikaj używania „Bez odpowiedzi”w adresie e-mail nadawcy.

Staraj się nie używać słowa „brak odpowiedzi”lub podobnego wyrażenia jako nazwy nadawcy wiadomości e-mail (na przykład „noreply@twojafirma.com”). „Brak odpowiedzi”w wiadomości e-mail uniemożliwia odbiorcom odpowiadanie, a nawet oznacza rezygnację z otrzymywania dalszych wiadomości e-mail. Zamiast tego niech Twoje automatyczne wiadomości e-mail pochodzą od imienia (na przykład paulinz@mycompany.com). Twoi klienci są znacznie bardziej skłonni do otwierania wiadomości e-mail, jeśli wiedzą, że zostały napisane przez człowieka, a nie przez bota.Wiadomości muszą być przejrzyste

Im mniej bałaganu masz w wiadomości e-mail, tym lepiej. Nie zaśmiecaj jej przy użyciu więcej niż dwóch czcionek, ponieważ może to odwrócić uwagę czytelników i zepsuć atrakcyjność wizualną wiadomości e-mail. Ponadto chcesz używać bezpiecznych w Internecie czcionek o rozmiarach od 10 do 12 punktów. Dzięki temu Twój e-mail będzie czytelny na wszystkich czytnikach i urządzeniach.Nie kupuj listy kontaktów!

Ta prosta wskazówka nie powinna dziwić, ale biorąc pod uwagę ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), warto ją powtórzyć, szczególnie w temacie e-mailingu. Kampanie e-mailowe zależą od zdrowego wskaźnika otwarć, a jeśli kontaktujesz się z osobami, których informacje kupiłeś, a nie zarobiłeś na poprzedniej interakcji, szybko zauważysz spadek skuteczności swoich działań. RODO wymaga również zgody każdego europejskiego odbiorcy, zanim się z nim skontaktujesz, a zakupione listy e-mailowe zwykle nie zawierają tej zgody

Regularnie czyść swoją skrzynkę

Niektóre z Twoich kontaktów mogą nie zrezygnować z Twojej kampanii mailingowej, ale nie otworzą Twoich wiadomości.Wysyłanie e-maili do jak największej liczby osób, aby dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, jest kuszące, ale utrzymywanie małej ilości aktywnych odbiorców może zabić współczynnik otwarć. Przejrzyj listę subskrybentów, którzy nie zajmowali się Twoimi e-mailami przez określony czas, i usuwaj ich regularnie. Daje to dokładniejszy wskaźnik otwarć i utrzymuje kampanię e-mailową z dala od osób, które nie są już zainteresowane kontaktem z Tobą. Możesz także wdrożyć w życie polecenia, które stopniowo przenoszą kontakty na rzadszą listę e-mailową na podstawie aktywności.

ZOBACZ TEŻ