Odzież reklamowa z nadrukiem

Odzież marketingowa to jedna z form promocji biznesu. Najczęściej umieszczane są na niej logo, wizerunek ambasadora marki lub przykuwające uwagę hasło. Sposób nadruku może się różnić w zależności od tego, jaki jest cel kampanii marketingowej. Warto jednak pamiętać, że nadruk nie musi być stosowany wyłącznie na koszulkach. Odzież marketingowa to także czapki, bluzy, polary i wiele, wiele więcej.

Dlaczego warto zainwestować w odzież reklamową?

Odzież marketingowa to przede wszystkim wizytówka firmy i jedna z form prowadzenia reklamy. Na takiej odzieży może się znaleźć logotyp marki, jakieś przykuwające uwagę hasło, wizerunek ambasadora, dane kontaktowe i wiele, wiele innych informacji w zależności od potrzeb. Warto tu jednak zaznaczyć, że odzież reklamowa z nadrukiem to nie tylko koszulki, ale również bluzy, polary, spodnie czy czapki.

Odpowiednio przygotowana identyfikacja wizualna pozwala firmie zwiększać swoją rozpoznawalność wśród odbiorców. Kluczowy jest tu jednak dobór kolorów, kształt logotypu i ewentualna treść. Znakowanie odzieży może przynieść wzrost wskaźników sprzedaży, pomóc w integracji pracowników i pozytywnie wpłynąć na PR firmy.

Odzież reklamowa to lepszy marketing

Odzież reklamowa z nadrukiem to bez wątpienia jedna z ważniejszych inwestycji związanych z rozwojem firmy. Takie ubrania miała bardzo duży wpływ na rozpoznawalność marki wśród nowych i obecnych klientów. Działa tutaj przede wszystkim kolorystyka, design czy ustalony wzór. Identyfikacja wizualna firmy to klucz do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych. Oczywiście, najczęściej znakowane są koszulki. Wynika to z faktu, że są one na tyle uniwersalne, że mogą je nosić zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Z drugiej strony, odzież reklamowa to również czapki, spodnie, koszule, bluzy, polary czy nawet skarpetki!

Firmy stosują do tego typu rozwiązanie np. w ramach promocji, oferując taką odzież swoim klientom. Jeśli krój i kolorystyka im się spodoba, to istnieje spora szansa, że będą takie ubranie nosić na co dzień, stając się chodzącą reklamową naszej marki. Marki często też wyposażają w odzież reklamową swoich pracowników, którzy muszą ją nosić w czasie wykonywania obowiązków służbowych. Niektóre korporacje inwestują odzież oznakowaną swoim logotypem i kolorem, by skracać dystans pomiędzy poszczególnymi działami czy konkretnymi pracownikami. Odzież reklamową możesz zamówić na stronie https://www.promonadruk.pl/odziez/odziez-reklamowa/

Jaki rodzaj nadruku wybrać?

Warto pamiętać, że odzież reklamowa z nadrukiem musi być wykonana odpowiednią techniką. W przeciwnym razie nadruk szybko może się zetrzeć lub zblaknąć. Dlatego też zaleca się w przypadku odzieży jasnej i poliestrowej wykonywanie nadruku metodą sublimacji.

W pozostałych przypadkach dobrym rozwiązaniem będzie sitodruk lub haft komputerowy. Popularną i sprawdzoną techniką jest też tzw. folia flex. Efekty końcowe oraz cena będą się od siebie nieco różnić, ale najważniejsza jest trwałość i właściwe utrzymanie kolorów nawet w przypadku intensywnego użytkowania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here