Jak pozyskać nowych klientów dla swojej firmy? Sprawdź, co możesz osiągnąć za pomocą kampanii email

Obecnie konkurencja na rynku jest coraz większa, każdego dnia otwierają się nowe firmy oferujące innowacyjne produkty i usługi. Konsumenci mają dostęp do wszystkich niezbędnych produktów i usług w zasięgu ręki. Dodatkowo kuszeni są licznymi promocjami i rabatami.

Działania marketingowe każdej firmy znacząco wpływają na zakup oferowanych towarów i usług. Wejście na rynek nowej marki jest bardzo trudnym zadaniem, producentom nie wystarcza sam pomysł na ,,nowy produkt/usługę” potrzebna jest też trafiona reklama, która zostanie zauważona przez potencjalnego klienta. Prawidłowe działania marketingowe to jedyne wyjście, które umożliwia wybicie się marki na tle już istniejących produktów i usług.

Świetnym działaniem marketingowym i usprawniającym obsługę klienta (stałego i potencjalnego) są kampanie email. Do przeprowadzenia sprawnej kampanii email wystarcza baza danych klientów, sprzęt komputerowy oraz dostęp do Internetu.

Kampanie email – cechy i korzyści płynące z ich wdrożenia do firmy

Kampania email to po prostu wysyłanie wiadomości do określonych odbiorców za pomocą wykorzystania poczty elektronicznej. W skład kampanii wchodzić mogą między innymi: newslettery, mailingi oparte na triggerach, komunikaty systemowe i wysyłki po API. To właśnie tutaj znajdą się oferty z różnymi promocjami, rabatami oraz informacjami o wprowadzeniu nowego produktu lub możliwości zamówienia innowacyjnej usługi.

Kampanie e mail pozwalają w szybkim czasie dotrzeć do bardzo dużego grona odbiorców. Wszyscy otrzymują wiadomość na bieżąco i mogą w pełni z niej korzystać póki jest aktualna. Komunikaty wysyłane są za pomocą Internetu i nie przyczyniają się do powstania żadnych dodatkowych kosztów. Po za tym nie wymagają zatrudnienia dużej ilości pracowników, wystarczy kilka osób, które regularnie będą opracowywać komunikaty i wysyłać je do wybranych klientów.

Kampanie email z REDLINK

Na rynku istnieje platforma REDLINK, która umożliwia wykonywanie skutecznych kampanii email. To świetne wyjście dla firm początkujących oraz chcących zwiększyć swoje grono klientów. Za pomocą platformy otrzymasz pomoc w zakresie przeprowadzania kampanii i wiele cennych wskazówek. W szybkim czasie zauważysz dobre wyniki kampanii i odnotujesz większe zyski.

Kampanie email z platformą REDLINK zajmą się wysyłaniem: malingów, komunikatów systemowych, wysyłką  API i newsletterów. Uzyskasz dodatkowo możliwość wykorzystania testów anty-spam i skorzystasz z obecnie najlepszej infrastruktury w Polsce. Kampania to również sposób na optymalizację czasu wysyłki – dokładna godzina i dzień wysyłki oparty o prawidłowe dane.

Platforma REDLINK umożliwi Ci tworzenie i kreowanie doskonałych wiadomości pod względem stylistycznym i graficznym – kreacje z pliku zip, adresu url oraz innych kreatorów. Ponadto otrzymasz dobrze zbudowaną bazę klientów z zaawansowaną segmentacją i dobrze dopasowanymi treściami. Takie rozwiązanie pozwoli Tobie tworzyć spersonalizowane wiadomości i zwiększać ich konwersję. Uzyskasz możliwość kontrolowania i analizowania rezultatów wysyłki, dzięki wykorzystaniu mapy zaangażowania (kliknięć i cieplną).

Kampanie email z REDLIN to dodatkowo integracja z Google Analytics, czyli sprawna kontrola i możliwość optymalizacji efektów dotychczasowych wysyłek. Dodatkowo otrzymujesz pełen wachlarz statystyk realizowanych wysyłek.

Chciałbyś spróbować, jak wygląda oraz jakie efekty może dać Tobie kampania email z REDLINK? Dowiedz się więcej informacji na jej temat na redlink.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here