Obecnie konkurencja na rynku jest coraz większa, każdego dnia otwierają się nowe firmy oferujące innowacyjne produkty i usługi. Konsumenci mają dostęp do wszystkich niezbędnych produktów i usług w zasięgu ręki. Dodatkowo kuszeni są licznymi promocjami i rabatami.
Działania marketingowe każdej firmy znacząco wpływają na zakup oferowanych towarów i usług. Wejście na rynek nowej marki jest bardzo trudnym zadaniem, producentom nie wystarcza sam pomysł na ,,nowy produkt/usługę” potrzebna jest też trafiona reklama, która zostanie zauważona przez potencjalnego klienta. Prawidłowe działania marketingowe to jedyne wyjście, które umożliwia wybicie się marki na tle już istniejących produktów i usług.
Świetnym działaniem marketingowym i usprawniającym obsługę klienta (stałego i potencjalnego) są kampanie email. Do przeprowadzenia sprawnej kampanii email wystarcza baza danych klientów, sprzęt komputerowy oraz dostęp do Internetu.
Kampanie email – cechy i korzyści płynące z ich wdrożenia do firmy
Kampania email to po prostu wysyłanie wiadomości do określonych odbiorców za pomocą wykorzystania poczty elektronicznej. W skład kampanii wchodzić mogą między innymi: newslettery, mailingi oparte na triggerach, komunikaty systemowe i wysyłki po API. To właśnie tutaj znajdą się oferty z różnymi promocjami, rabatami oraz informacjami o wprowadzeniu nowego produktu lub możliwości zamówienia innowacyjnej usługi.
Kampanie e mail pozwalają w szybkim czasie dotrzeć do bardzo dużego grona odbiorców. Wszyscy otrzymują wiadomość na bieżąco i mogą w pełni z niej korzystać póki jest aktualna. Komunikaty wysyłane są za pomocą Internetu i nie przyczyniają się do powstania żadnych dodatkowych kosztów. Po za tym nie wymagają zatrudnienia dużej ilości pracowników, wystarczy kilka osób, które regularnie będą opracowywać komunikaty i wysyłać je do wybranych klientów.
Kampanie email z REDLINK
Na rynku istnieje platforma REDLINK, która umożliwia wykonywanie skutecznych kampanii email. To świetne wyjście dla firm początkujących oraz chcących zwiększyć swoje grono klientów. Za pomocą platformy otrzymasz pomoc w zakresie przeprowadzania kampanii i wiele cennych wskazówek. W szybkim czasie zauważysz dobre wyniki kampanii i odnotujesz większe zyski.
Kampanie email z platformą REDLINK zajmą się wysyłaniem: malingów, komunikatów systemowych, wysyłką API i newsletterów. Uzyskasz dodatkowo możliwość wykorzystania testów anty-spam i skorzystasz z obecnie najlepszej infrastruktury w Polsce. Kampania to również sposób na optymalizację czasu wysyłki – dokładna godzina i dzień wysyłki oparty o prawidłowe dane.
Platforma REDLINK umożliwi Ci tworzenie i kreowanie doskonałych wiadomości pod względem stylistycznym i graficznym – kreacje z pliku zip, adresu url oraz innych kreatorów. Ponadto otrzymasz dobrze zbudowaną bazę klientów z zaawansowaną segmentacją i dobrze dopasowanymi treściami. Takie rozwiązanie pozwoli Tobie tworzyć spersonalizowane wiadomości i zwiększać ich konwersję. Uzyskasz możliwość kontrolowania i analizowania rezultatów wysyłki, dzięki wykorzystaniu mapy zaangażowania (kliknięć i cieplną).
Kampanie email z REDLIN to dodatkowo integracja z Google Analytics, czyli sprawna kontrola i możliwość optymalizacji efektów dotychczasowych wysyłek. Dodatkowo otrzymujesz pełen wachlarz statystyk realizowanych wysyłek.
Chciałbyś spróbować, jak wygląda oraz jakie efekty może dać Tobie kampania email z REDLINK? Dowiedz się więcej informacji na jej temat na redlink.