Udoskonalenie strategii marketingowej to niezwykle ważne wydarzenie dla każdej działalności gospodarczej, która chce przetrwać trudne czasy, ale i wypracować wysoką jakość komunikacji z grupą docelową. Leżaki reklamowe z nadrukiem to interesujący gadżet dopasowany najbardziej do potrzeb przedstawicieli handlowych działających głównie w plenerze i sprzedawców bezpośrednich. Czym charakteryzują się leżaki reklamowe i czym najbardziej różnią się od standardowych metod promocji produktu, marki? Poniżej znajdziesz kilka najważniejszych wyjaśnień.
Leżaki reklamowe od producenta – jakie cechy warto wziąć pod uwagę przed zakupem?
- Ustawienie leżaków reklamowych i kwestie przechowywania – leżaki na zamówienie wykonane przez zaufanego producenta to gadżet marketingowy na długie lata, trudny w zniszczeniu, prosty w rozstawieniu, ale koniecznie na płaskiej, suchej powierzchni. Konstrukcja nie powinna bujać się na boki. Zastanów się nad przystosowaniem leżaków reklamowych do dzieci, osób dorosłych, seniorów. Na rynku występują zróżnicowane modele leżaków z nadrukiem, także ze wzmocnionymi tkaninami, z dużym obszarem nadruku, który rzuca się z daleka w oczy.
- Akcesoria dodatkowe w ramach promocji – leżaki z logo firmy współpracują najlepiej z flagami promocyjnymi, z parasolami, ale również mniejszymi stolikami. Kiedy potencjalny klient siada na leżaku można mu zaproponować rozmowę, degustację, wypełnienie ankiety z możliwością pozyskania danych do dalszego kontaktu. Leżaki reklamowe tworzą atmosferę zaufania, umożliwiają dłuższy odpoczynek całych rodzin, dobrze wyglądają w wersji zgodnej z główną strategią identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.
- Obszar nadruku – najczęściej przy zamówieniu leżaków reklamowych musisz zdecydować się na obszar zadruku. Im większy, ale i bardziej szczegółowy, tym lepiej. Haft komputerowy, klasyczny wydruk cyfrowy to tylko niektóre z dostępnych opcji. Oczywiście nadruk reklamowy powinien kojarzyć się bezpośrednio z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą.
Więcej informacji na: MegaLezaki.pl
W jaki sposób monitorować skuteczność leżaków promocyjnych?
Każdy zakup udoskonalający strategię marketingową należy monitorować pod kątem efektywności ekonomicznej, ale jak to zrobić w przypadku takiego gadżetu? Możesz przeanalizować konwersję pomiędzy osobami, które kiedykolwiek usiadły na leżaku i czy zostawiły dane do kontaktu lub porozmawiały w przedstawicielem handlowym. Z drugiej strony leżaki reklamowe tworzą przestrzeń firmową na targach, wydzielają jasno strefę marki, przyciągają uwagę, więc już od razu po inwestycji zauważysz interesujące wyniki. Nowoczesny klient to klient wygodny i zdecydowanie bardziej skupiony na jakości komunikacji z marką podczas dokonywania większych zakupów. Leżaki służą biznesom turystycznym, siłowniom, restauracjom do rozszerzania miejsca podczas gorących sezonów, pośrednikom poszukującym nowych klientów w plenerze, animatorom zabaw dla dzieci i wielu innym działalnościom. Co myślisz o takim dodatku do własnej firmy?
Szukasz gadżetów reklamowych? https://wxmedia.pl/oferta/produkty-reklamowe/ – na strona powinna Cię zainteresować