Większość firm jest na nie skazana: najrozmaitsze środki wystawiennicze, służące do zwrócenia uwagi potencjalnych klientów na markę, produkt lub usługę. Jedynie firmy prowadzące działalność wyłącznie w internecie nie muszą z nich korzystać, choć i to się zdarza, gdy biorą udział w targach, prezentacjach czy rozmaitych eventach. Gama środków wystawienniczych jest szeroka i obejmuje zarówno reklamy małe, jak choćby potykacze, jak i duże – wielkie plansze reklamowe, kioski czy stoiska.

Mały biznes – małe reklamy

Niewielkie podmioty gospodarcze, których budżet reklamowy jest ograniczony, ale i potrzeby są niewielkie (np. zakład szewski, osiedlowy sklepik, salon fryzjerski) mogą wybierać niewielkie, a zarazem skuteczne formy reklamy. Mogą to być np. potykacze przeznaczone na plansze formatu A1. Można je – podobnie jak inne systemy wystawiennicze – nabyć w Retio pod adresem https://www.retio.pl/. Niewielkim kosztem małe firmy mogą też pozyskać rollupy, stojaki na ulotki lub plakaty, flagi reklamowe i ramy ścienne.

Prezentacja produktów

Gdy w grę wchodzi prezentowanie jakiegoś produktu, można pokusić się o jedno- lub dwustronną ściankę reklamową, prostą lub łukową, opcjonalnie wyposażoną w tzw. kufer, za którym może stać sprzedawca, hostessa lub prezenter. Do dyspozycji są też lady wystawiennicze, informacyjne i degustacyjne. Uwagę przykuwać mogą także wielobarwne flagi reklamowe i lightboxy. Flaga może mieć formę mobilną, choć mobilność zapewnia jej po prostu człowiek, który porusza się, niosąc flagę umocowaną w plecaku.

Co ma wisieć, nie ujdzie uwadze

Atrakcyjną formą reklamy są także systemy podwieszane. Można nimi dekorować przestrzeń nad stoiskiem czy regałem sklepowym, a także firmowe stanowisko na targach. Reklamy takie są widoczne z daleka, nic ich nie zasłania, mogą mieć ciekawe, nietypowe kształty, przyciągające wzrok, a ponadto nie ograniczają miejsca w danym lokalu czy na stoisku. Tekstylia z nadrukiem można prać, nadają się więc do wielorazowego użytku.

Wewnątrz i na zewnątrz

W ofercie Retio są też systemy outdoor, a więc reklamy wykonywane z myślą o prezentacji poza budynkami. Takie nośniki treści muszą być solidnie skonstruowane, odporne na rozmaite warunki atmosferyczne (wysokie i niskie temperatury, silny wiatr, opady, promieniowanie UV). Powinny być z jednej strony mobilne, a więc nie sprawiać problemów w transporcie, z drugiej – stabilne, by pozostawały w miejscu, w którym zostaną ustawione lub zawieszone. Są to przeważnie banery o różnych rozmiarach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here