Mała poligrafia w służbie placówek handlowych

0
306

Ograniczenia związane z intensywnym rozprzestrzenianiem się epidemii COVID-19 to szczególnie trudny czas także dla placówek handlowych. Wciąż zmieniające się regulacje prawne nie sprzyjają stabilizacji, a konieczność sprostania normom i zachowania reżimu sanitarnego wymusza na przedsiębiorcach sięganie po środki, które nie zawsze są wygodne zarówno dla obsługi sklepów, jak i klientów. W takiej sytuacji warto zadbać o właściwą komunikację.

Proste rozwiązanie trudnego problemu

Zakaz wejścia bez maseczek, nakaz dezynfekcji rąk, informacja o godzinach dla seniorów i maksymalnej ilości klientów w sklepie. Informacje mnożą się i zapełniają kolejne fragmenty witryn i drzwi. Im jest ich więcej, tym mniej są czytelne. Płynnej komunikacji nie ułatwiają przegrody z pleksi lub szkła, które skutecznie odgradzają sprzedawców od kupujących. Konieczność prawidłowego i jasnego informowania o zasadach panujących w placówce handlowej to jednak nie tylko wymóg sprostania ustawowym normom, ale przede wszystkim dbałość o zdrowie i życie pracowników, klientów i osób postronnych. Wypisane mazakiem na kartce komunikaty są mało skuteczne, nietrwałe i nieestetyczne. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie profesjonalnie przygotowanych naklejek. Jak się do tego zabrać?

Myśląc o druku, zazwyczaj oczami wyobraźni widzimy olbrzymie hale drukarni i potężne maszyny, które w szybkim tempie wypluwają kolejne egzemplarze gazet lub książek. Cały proces nie tylko wygląda na skomplikowany i drogi — on rzeczywiście taki jest. Przygotowanie pracy do druku w technologii offsetowej wymaga odpowiedniej wiedzy i narzędzi, nie jest to więc zadanie dla amatora. Na szczęście w przypadku naklejek będących tematem artykułu, sprawa przedstawia się zdecydowanie korzystniej. Do jednostkowych produkcji kilkudziesięciu, kilkunastu, a nawet pojedynczych sztuk doskonale nadaje się druk cyfrowy. Niski koszt wytworzenia idzie w parze ze znacznie łatwiejszym przygotowaniem projektu do druku, wystarczy nieco chęci i oprogramowanie, którego wybór, w tym także w wersjach bezpłatnych, jest naprawdę duży.

Wybierz sprawdzonego partnera

Przyjrzyjmy się propozycjom, które z pewnością sprawdzą się w każdym sklepie i placówce usługowej, korzystając z oferty przygotowanej przez serwis Naklejkon pomagający w zamawianiu materiałów samoprzylepnych. Warto zwrócić uwagę na naklejki lewoczytelne, czyli takie, które możemy umieścić na wszelkich powierzchniach przeszklonych, takich jak drzwi, okna, czy też wspomniane przegrody. Cechą charakterystyczna tego produktu jest umieszczenie kleju po stronie zadruku — dzięki temu zabiegowi naklejka może zostać umieszczona po wewnętrznej stronie szyby, co zdecydowanie wpłynie na jej trwałość i wzmocni siłę przekazu.

Dobrym pomysłem będzie również zamówienie naklejek podłogowych, które pomogą wyznaczyć miejsca oczekiwania przy kasie i będą sprzyjały zachowaniu zasady dystansu społecznego. Nie musimy się bać uszkodzenia podłogi — klej jest tu wyjątkowo trwały, ale zamierzone usunięcie nie przysporzy problemów i nie pozostawi śladów. Naklejki podłogowe pokryte są specjalnym laminatem antypoślizgowym. Przed zakupem warto skontaktować się z obsługą serwisu Naklejkon — z pewnością pomogą skonfigurować zamówienie w taki sposób, by nie tylko zaspokoiło potrzeby, ale też było atrakcyjne ekonomicznie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here