piątek, Grudzień 4, 2020

Biurko i fotel do nowoczesnego home office

0
home office

Ostatnie wydarzenia zmusiły wiele osób do zmiany trybu życia i pracy. Home office w wielu firmach stał się prawdziwym, złotym standardem, dzięki któremu przedsiębiorstwa pracują, a pracownicy są bezpieczniejsi i zdrowsi. Jednak urządzenie sobie prawdziwego home office może być nie lada wyzwaniem. Podpowiadamy, jak wybrać dwa jego najważniejsze elementy.

Specjalne pomieszczenie do pracy

Prowadzenie pracy z domu dla wielu osób jest prawdziwym wyzwaniem, wymagającym rearanżacji mieszkania. Najważniejsze jest stworzenie takiej przestrzeni, która rzeczywiście pozwoli skoncentrować się na zadaniach, bez oglądania na sprawy związane z domowym, codziennym życiem. Sterta prania, brudne talerze czy czekający na ugotowanie obiad na pewno nie będą sprzyjały wysokiej wydajności.

Na swoje home office najlepiej wyznaczyć pokój, który można zamknąć, odcinając się od domowych obowiązków i – przynajmniej częściowo – od domowników. Co więcej, lepiej nie wybierać w tym przypadku sypialni, gdyż zamiast do pracy, będzie ona zachęcała do odpoczynku.

Kolejnym krokiem jest przygotowanie samego wnętrza. Powinno być ono harmonijne, uporządkowane i pozbawione wszystkiego, co może stanowić element rozpraszający. Warto także ustawić tam typowo biurowe sprzęty, takiej jak duże biurko, na którym znajdą się niezbędne przybory, a także wygodny fotel. Dzięki temu każdy, kto zdecyduje się na pracę z domu, poczuje się jak swój własny szef.

Komfortowe biurko

Jedna z najważniejszych decyzji, jakie czekają każdego, kto wyposaża swoje nowe home office, dotyczy zakupu biurka. Powinno ono przede wszystkim zapewnić optymalną ilość miejsca. Dzięki temu swobodnie zmieści się na nim monitor lub laptop, a dodatkowo dokumenty, przybory do pisania czy drukarka. Oprócz tych niezbędnych sprzętów powinno pozostać tam jeszcze wystarczająco dużo miejsca do samej pracy i przygotowywania swoich materiałów.

Komfortowe biurko o nowoczesnej, mocnej konstrukcji i dużym blacie powinno posiadać także dodatkowe udogodnienia. Należeć mogą do nich między innymi specjalna półeczka na listwę zasilającą, haczyk na słuchawki czy możliwość przepuszczenia kabli przez wnętrze nogi. Dzięki takim drobiazgom przestrzeń będzie jeszcze bardziej uporządkowana i sprzyjająca wysiłkowi umysłowemu.

Wygodny fotel

Równie ważny, co biurko, będzie fotel, na którym w biurze spędza się większość dnia. Z tego względu powinien być on zaopatrzony w możliwość swobodnej regulacji, która zapewni najwyższy poziom komfortu. Takimi cechami odznaczają się fotele, które można znaleźć na stronie pro-gamer.pl. Specjalny system multiblock pozwala na swobodne odchylenie i zablokowanie oparcia w najdogodniejszej pozycji. Co więcej, ergonomicznie wyprofilowane, wygodne siedzisko sprawi, że kręgosłup osoby pracującej zawsze będzie odpowiednio podparty. To z kolei przełoży się na jego dobry stan i brak uciążliwych bólów.

Fotel przeznaczony do pracy powinien być przy tym jednocześnie komfortowy i wytrzymały, aby zniósł każdą, nawet najbardziej nerwową sytuację bez szwanku. Warto zadbać także o jego dobór kolorystyczny, aby idealnie prezentował się przy biurku i wręcz zachęcał do pracy.

Wykorzystując te drobne elementy, na pewno każdemu uda się stworzyć udaną przestrzeń typu home office. A po pracy ten sam sprzęt posłużyć może do toczenia wirtualnych batalii, równie wygodny i funkcjonalny, jak w trakcie wypełnienia obowiązków.

Rodzaje naklejek i etykiet samoprzylepnych

0
naklejki na zamówienie

Naklejki oraz etykiety samoprzylepne są integralnym elementem każdego produktu, który możemy nabyć w sklepie. Uznawane za skuteczny nośnik informacji, od lat chętnie wykorzystywane są przez producentów.

3 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, planując wymarzony dom i ogród

0
3 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, planując wymarzony dom i ogród

Budowa domu i zagospodarowanie terenu dookoła to nie lada wyzwanie. Można wszystko zlecić firmom zewnętrznym, można też częściowo zająć się niektórymi rzeczami we własnym zakresie.

Jeśli zależy Ci na czasie, warto wybrać gotowy projekt domu. Wiele ciekawych gotowych projektów znajdziesz na Extradom.pl. Jeśli nie wiesz do końca czego chcesz i na co zwrócić uwagę przy wyborze gotowego projektu zajrzyj na: https://dom.wp.pl/jak-wybrac-gotowy-projekt-domu-porady-eksperta-6410971629070465a gdzie przeczytasz ciekawe porady od eksperta.

Jedną z rzeczy, którą warto zrobić samemu, jest aranżacja i zagospodarowanie terenu dookoła domu. Na co zwrócić uwagę?

  • Garaż i pomieszczenie gospodarcze.
  • Dzieci i zwierzęta.
  • Roślinność.

Garaż i pomieszczenie gospodarcze.

Budując dom i planując teren dookoła niego, warto pomyśleć o garażu i pomieszczeniu gospodarczym. Bardzo często budowane są w jednym budynku razem z domem. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Przyjeżdżasz z pracy, wjeżdżasz do garażu i idziesz prosto do domu. Jeśli zapomnisz czegoś z auta, nie musisz daleko chodzić. Wystarczy wejść z domu przez drzwi garażowe.

Dobrze jest jednak wziąć pod uwagę wszystkie uwarunkowania. W większości przypadków połączenie garażu z domem może łączyć się z zaproszeniem różnych szkodników do domu. Mowa tu głównie o myszach, które lubią szukać na zimę ciepłego domu. Garaż jest idealnym miejscem, gdzie mogą się schronić, a jeśli połączony jest z domem, stanowi istny mysi raj.

Podobnie jest z pomieszczeniem gospodarczym. To miejsce przetrzymywania wielu sprzętów, chemii i innych rzeczy potrzebnych do dbania o ogród. Na pewno wsadzisz tam kosiarkę, piłę, nawozy, trawę do posiania. Może będzie to też dobre miejsce na rozpałkę do grilla. Pomyśl o tym, czy chcesz mieć to wszystko w domu, po którym prawdopodobnie kiedyś, albo już, biegają Twoje dzieci.

Często w ogrodach stoją oddzielne drewniane domki, w których przechowywane są wszystkie elementy związane z dbałością o ogród i teren. To bardzo dobre rozwiązanie. Wybierając drewniany domek, zwróć uwagę na jego szczelność, wielkość, wysokość i jakość wykonania. Dobrym wyborem będzie domek izolowany i ocieplany.

Dzieci i zwierzęta.

Jeśli nie masz ani zwierząt, ani dzieci to nie musisz się o nic martwić. Jeśli jednak planujesz mieć pupila lub dziecko, zastanów się zawczasu, w jaki sposób chcesz urządzić swój ogród. Pamiętaj, że niektóre rasy psów bardzo lubią kopać doły, inne lubią biegać jak szalone i wyrywają trawę pazurami.

Jeśli chodzi o dzieci, to ich zainteresowanie ogrodem jest różne w stosunku do wieku. Maluchy będą bardzo wszędobylskie i wszystko będą chciały zwiedzać i poznawać. Niesie to wiele zagrożeń. Warto, żebyś przygotował maluchowi jego własną przestrzeń. To nie koniecznie musi być plac zabaw z prawdziwego zdarzenia. W tym wieku dzieci bawią się wszystkim, a zwłaszcza narzędziami. Dostęp do wody i naczyń kuchennych tzw. kuchni błotnej jest idealnym pomysłem.

W późniejszym wieku dobrze sprawdzi się naturalny plac zabaw. Kłody, opony, drzewa i inne dobrodziejstwa wspomagające rozwój dziecka. Nastolatki potrzebują po prostu miejsca dla siebie, w którym będą mogły przeżywać swoje emocje w samotności.

Roślinność.

Przy pupilach dobrze sprawdza się trawa o podniesionej wytrzymałości. Jest wiele gatunków takich mieszanek, które ukorzeniają się głęboko i szybko same regenerują ubytki. Jeśli nie chcesz, żeby Twój pupil biegał po całym terenie, musisz rozejrzeć się za dodatkowym ogrodzeniem. To może być metalowy kojec dla psa, a może być większy teren wydzielony ładnym płotem.

Niezależnie od wieku, niezależnie czy to mały człowiek, czy pies, pamiętaj, że jest wiele roślin, które są trujące. Wiele popularnych krzewów i kwiatów jest trujących, albo dla ludzi, albo dla zwierząt. Jeśli nie chcesz non stop siedzieć i pilnować dziecka czy psa, dobieraj roślinność w odpowiedni sposób.

Kubki termiczne z nadrukiem – które z nich wybrać do promocji firmy?

0
Kubki termiczne z nadrukiem – które z nich wybrać do promocji firmy?

Gadżety reklamowe, aby prawidłowo spełniły swoje funkcje reklamowe, muszą być praktyczne, estetyczne oraz oferować wystarczającą ilość miejsca na zamieszczenie na nich reklamy firmy. W tej roli szczególnie dobrze sprawdzają się kubki termiczne z nadrukiem w postaci logo firmy, jej nazwy, hasła reklamowego lub danych teleadresowych. Warto na nie postawić zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, kiedy każdy obdarowany chętnie skorzysta z oferowanej przez nie funkcjonalności.

Dlaczego kubki termiczne z nadrukiem sprawdzają się w roli gadżetów reklamowych?

Kubki termiczne są uniwersalnymi produktami, które cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza w chłodne dni. Jesień i zima to bowiem ten czas w roku, kiedy szczególnie chętnie sięgamy po ciepłe napoje zabierając je ze sobą w podróże autem, na spacery i w drogę do pracy. Kubki termiczne, dzięki swojej specjalnej konstrukcji, pozwalają na dłużej zachować ciepło ulubionych napojów oraz rozgrzać się podczas pobytu na zewnątrz. Ich popularność można z powodzeniem wykorzystać w celach biznesowych, gdyż tego typu akcesoria świetnie sprawdzą się w roli podarunków dla klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.

Kubki termiczne są bardzo praktycznymi przedmiotami codziennego użytku, co gwarantuje ich regularne wykorzystywanie przez osoby obdarowane. W efekcie firma ma szansę na zwiększenie swojej rozpoznawalności oraz docenienie jej starań przez odbiorców. Możliwość zabrania ze sobą ulubionego, ciepłego napoju w podróż służbową, na spacer czy prywatne wyjazdy pozwoli na reklamowanie usług firmy wśród osób postronnych oraz zwiększenie jej rozpoznawalności. Z kolei atrakcyjny wygląd i praktyczny charakter zachęcą do eksponowania kubka, co pozytywnie wpłynie na jego skuteczność marketingową.

Gadżety reklamowe

Jakie kubki termiczne z nadrukiem warto wybrać?

Atutem kubków termicznych jest także ich zróżnicowanie, zarówno pod względem wykonania, jak i kosztu zakupu. Najtańsze są kubki termiczne wykonane z plastiku, które oferują bardzo dobry stosunek jakości do ceny i świetnie sprawdzają się jako podarunek dla klientów. Takie akcesoria pozwalają na zachowanie ciepła ulubionych napojów przez wystarczająco długi czas, aby dojść do pracy czy na krótką podróż samochodem. Zdecydowanie lepiej pod względem właściwości utrzymywania ciepła wypadają od nich aluminiowe kubki termiczne z nadrukiem, których specjalna konstrukcja pozwala na dłuższe przechowywanie w cieple ulubionych napojów.

Najbardziej ekskluzywne są natomiast kubki termiczne z nadrukiem wykonane ze stali szlachetnej. Takie gadżety reklamowe cieszą nie tylko oczy swoim atrakcyjnym, luksusowym wykonaniem, ale także posiadają najlepsze właściwości termiczne. W efekcie doskonale sprawdzą się jako prestiżowe podarunki dla kluczowych klientów, ważnych partnerów biznesowych czy szczególnie zasłużonych dla firmy pracowników. Możliwość naniesienia na nie grawera z informacjami o firmie będzie stale przypominało osobie obdarowanej o pochodzeniu kubka oraz pozwoli skutecznie promować działalność firmy na zewnątrz.

Czy laik poradzi sobie z pozycjonowaniem swojej strony?

0
Czy laik poradzi sobie z pozycjonowaniem swojej strony

Patrząc na pnące się w górę w wynikach wyszukiwania strony konkurencji można wpaść w niemałą zazdrość. Tym bardziej, że zwykle podejmowanie przez konkurencję działania promocyjne nie są szczególnie skomplikowane. Najczęściej opierają się na sprawdzonej metodzie pozycjonowania oraz optymalizacji. Czyli czymś, co w teorii może zrobić każdy, jeśli trochę poczyta. Ale czy tak jest też w praktyce?

Pozycjonowanie dla każdego

Z jednej strony tak, ponieważ działania z zakresu SEO nie wymagają ani specjalnych studiów, ani dekady doświadczenia. Z drugiej jednak to tak mocno obsadzona branża, że samodzielne pozycjonowanie bez odpowiedniego zaplecza technicznego, w tym czasu jest zwykle z góry skazane na porażkę. Samemu można spróbować swoich w przypadku promowania mało znanych, niszowych oraz lokalnych fraz. Ale gdy chce się wejść na szerszy rynek, warto skorzystać z pomocy firm zajmujących się SEO.

Dobrze znać podstawy

Niezależnie od tego, czy samemu się podejmie próbę pozycjonowania, czy zaufa fachowcom od SEO, dla których pozycjonowanie to chleb powszedni, tak czy inaczej warto znać podstawy całego procesu. Będzie to pomocne w późniejszym etapie działalności naszej strony www, ale i przy planowaniu jej ewentualnej rozbudowy. Szczególne znaczenie ma tu kwestia optymalizacji witryny zarówno pod kątem treści, jak i grafiki oraz struktury kodu. Bezwzględnie należy zadbać o unikalną zawartość, która nie będzie się powtarzała w innych miejscach w sieci.

Koszty pozycjonowania

W przypadku samodzielnie podejmowanej próby pozycjonowania trzeba się liczyć z dużymi kosztami. Już sama budowa niezbędnego zaplecza, zakup tekstów i linków sponsorowanych to spory wydatek, który w dodatku nie zawsze daje gwarancję sukcesu. Korzystniejszą finansowo opcją jest więc zdecydowanie skorzystanie z usług doświadczonego pozycjonera. Dzięki temu, że ma on już przygotowaną całą „infrastrukturę” całość zamyka się w znacznie mniejszych kosztach, które rozkładają się na kilku klientów. Dodatkowo przy płatności za efekty ponosimy koszty tylko wtedy, gdy witryna faktycznie znajdzie się w popularnej topce.

Zaufaj sprawdzonej firmie

Dla osób naprawdę początkujących, które nie znają podstaw HTML ani CSS, nie orientują się w hostingach i domenach, a pojęcia IP serwerów są im zupełnie obce, lepszym rozwiązaniem będzie powierzenie pozycjonowania profesjonalnej firmie. Może być to https://www.pozycjonowanieibif.pl/ która zajmie się całym procesem i sprawi, że witryna klienta znajdzie się na szczytach wyników wyszukiwania. Profesjonaliści lepiej znają się na SEO, więc przy okazji mogą też podpowiedzieć, które rozwiązania warto wdrożyć albo nawet na jakie frazy najbardziej opłaca się pozycjonować, aby uzyskać jak najlepszy efekt.

Jak wybrać telefon z technologią VoIP? Czas na zakupy!

0
Telefon

Telefon VoIP to urządzenie, które pozwala na prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu połączenia internetowego. To sprawdzone rozwiązanie zapewni wysoki komfort komunikacji. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas zakupów oraz który sklep warto wybrać. Poznaj szczegółowe informacje.

Postaw na sprawdzony sklep

Dziś sklepy internetowe cieszą się niesłabnącą popularnością. Atutem takiego rozwiązania jest ponadprzeciętna wygoda. Wystarczy dodać produkty do koszyka, a następnie złożyć zamówienie. Zanim tego dokonamy, należy poznać kilka ważnych kryteriów, które zadecydują o satysfakcji z zakupów.

  • Komentarze klientów – opinie kupujących na temat każdego sklepu bez trudu znajdziemy w sieci. Pozytywne oceny pozwolą nam utwierdzić się w przekonaniu, że mamy do czynienia ze sprawdzoną ofertą. 
  • Szeroka oferta – przy zakupie telefonów dobrze mieć wybór. Dlatego bogaty asortyment produktów będzie istotnym atutem.
  • Wygoda zakupów – kupujmy na stronach internetowych, gdzie zamieszczono dokładne zdjęcia oraz opisy produktów. Ponadto proces składania zamówienia powinien przebiegać bez żadnych przeszkód. 
  • Profesjonalna obsługa – zachęcamy do kupowania u prawdziwych profesjonalistów, którzy do absolutnej perfekcji opanowali tajniki branży.

Gdzie zatem warto udać się na zakupy? Wystarczy wejść na stronę sklepu internetowego Voip24sklep. Z tej interesującej propozycji skorzystało już wielu zadowolonych klientów. Zdecydowanie warto zapoznać się z ofertą. 

Szeroki wybór

Klienci sklepu internetowego Voip24sklep mogą wybierać spośród wielu różnych urządzeń. Wszystkie wyróżniają się kapitalną jakością i pochodzą od uznanych producentów, którzy już od lat budują rynkowe trendy. Oferta obejmuje nie tylko telefony VoIP (dostępne na stronie https://www.voip24sklep.pl/telefony-VoIP), ale również telefony systemowe, analogowe, smartfony, kamery IP, domofony IP, bramki VoiP oraz wiele innych wysokiej klasy sprzętów, które cieszą się uznaniem najbardziej wymagających klientów. Asortyment stale poszerzany jest o kolejne nowości. Ponadto nie zabraknie znakomitych rabatów, które pozwolą nam sięgnąć po wiele produktów w bardzo dobrych cenach. Z pewnością każdy klient znajdzie rozwiązania dopasowane do osobistych preferencji.

Zawsze udane zakupy

Sklep internetowy Voip24sklep powstał z inicjatywy specjalistów, którzy uwielbiają nowinki technologiczne i zawsze mogą zaproponować urządzenia, które idealnie sprawdzą się w domu czy w biurze. Nic więc dziwnego, że każdego dnia stronę sklepu odwiedza tak wielu klientów. Dołącz do nich i przekonaj się, że w dobrej cenie możesz otrzymać sprzęt najwyższej jakości.

Projektowanie mieszkania

0
architekt wnętrz

Każdy chce czuć się dobrze w swoim mieszkaniu. Dlatego bardzo chętnie zmieniamy wystrój mieszkania. Nie każdy jednak potrafi dobrze zaprojektować własne mieszkanie. Jeżeli nie posiadamy takich umiejętności lub nie mamy odpowiedniej ilości osób, to z całą pewnością przyda nam się dobry architekt wnętrz w Gliwicach. Warto skorzystać z usług takiej osoby, ponieważ dzięki niej będziemy mieć piękne mieszkanie, w którym będziemy z przyjemnością spędzać czas. Do dobrze urządzonego mieszkania z chęcią będą przychodzić również goście.

E-commerce w Polsce – jak wygląda obecny rynek?

0
e-commerce

Rynek e-commerce w Polsce zmienia się w bardzo szybkim tempie. Coraz więcej osób korzysta z internetu na swoich smartfonach. Nie ma w tym więc nic dziwnego, że robimy też zakupy przez internet właśnie za pomocą tych narzędzi. Jednak, aby nie być gołosłownymi posłużymy się raportem ,,E-commerce w Polsce’’ w 2020 roku przygotowanego przez firmę Gemius przy współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Co sprawia, że chętnie wykonujemy internetowe zakupy przy użyciu smartfona? 

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/rynek-e-commerce-w-polsce-i-coraz-wieksza-rola-telefonow/ 

Rynek e-commerce w Polsce 

Z raportu ,,E-commerce w Polsce’’ wynika, że w zestawieniu nadal na pierwszym miejscu wciąż króluje komputer przenośny, czyli inaczej laptop. Jest on w dalszym ciągu najpopularniejszym urządzeniem wykorzystywanym przez respondentów do robienia zakupów online. Kolejne miejsca zajmuje telefon komórkowy, a także komputer stacjonarny. 

Sytuacja ta jednak inaczej prezentuje się w przypadku najmłodszych użytkowników internetu, czyli osób od 15 do 24 roku życia. Wsród takiej grupy smartfon jest głównym narzędziem wykorzystywanym do zakupów online.

Możemy więc zauważyć sporą różnicę w stosunku do najstarszej grupy badanych, w której telefony są wykorzystywane o wiele rzadziej.

Oto szczegóły raportu, które pokazują jakie urządzenia są najczęściej wykorzystane podczas zakupów w sieci:

  • laptop – 80%,
  • smartfon – 69%.,
  • komputer stacjonarny – 50%,
  • tablet – 24%,
  • czytnik e-booków – 1%.

Zakupy mobline – zmniejszenie napotykanych problemów

Do używania smartfonów do zakupów online przekonują użytkowników coraz lepiej skonstruowane strony (witryny internetowe). W znacznym stopniu zmniejszył się procent osób, które napotkały na trudności związane z zakupami na urządzeniach mobilnych. Chociaż nadal 80% badanych, którzy kiedykolwiek robili zakupy online za pomocą urządzeń mobilnych, napotkało jakieś trudności.

Na co narzekają użytkownicy sklepów online?

Najczęstszymi problemami, na które napotykają internauci są niewygodne formularze. Prawie połowa, bo aż 45% badanych uznało to za irytujące. Kolejnym problemem jest niedostosowanie stron zakupowych do urządzeń mobilnych. Osoby do 24 roku życia częściej wymieniały brak aplikacji mobilnej sklepu internetowego oraz niewygodny sposób płatności. Młodzi ludzie częściej niż inne grupy wiekowe wskazują również na  niewygodny sposób płatności. Co ciekawe, wraz z wzrostem wykształcenia wsród badanych rośnie odsetek polerów związanych z wygodą użytkowania urządzeń mobilnych w procesie zakupowym.Osobom po 50 roku życie przeszkadzały z kolei zbyt małe litery i co za tym idzie słaba czytelność strony.

Zobacz też: http://www.itcgrupa.pl/maly-zus-plus-co-warto-o-nim-wiedziec/

Chatboty w e-commerce zwiększają sprzedaż?

0
Chatboty w e-commerce

Informacja w e-commerce jest na wagę złota. Kupowaniu nie sprzyjają opóźnienia w komunikacji. To, co w danym momencie jest dla klienta najlepsze, może w tym samym czasie otrzymać od konkurencji. Ale nie musi tak być. Jednym z narzędzi wspierających sprzedaż na każdym etapie procesu zakupowego jest chatbot – program komputerowy służący do komunikowania się przez czat. Oczywiście, bot nie rozwiązuje wszystkich problemów w wymianie informacji, bo na te w e-commerce składa się wiele czynników związanych, chociażby z działaniem witryny lub jej funkcjonalnościami.

Funkcje chatbotów

W tworzeniu chatbotów wykorzystuje się uczenie maszynowe i przetwarzanie języka naturalnego oraz mechanizmy oparte na regułach. Właściciele sklepów wdrażają tego typu rozwiązania na stronie internetowej, w aplikacji lub Messengerze.

Chatbot w e-commerce usprawnia sprzedaż dzięki zapewnieniu kupującym nieograniczonego czasowo dostępu do informacji. Komunikacja przebiega w naturalnym dla użytkownika języku. Nie wymaga od niego rejestracji, pobierania dodatkowej aplikacji, ani też podawania danych. Chatbot sprawdza się także wówczas, gdy strona internetowa jest mało przejrzysta, a klient ma problem ze zlokalizowaniem produktu czy znalezieniem informacji. Okazuje się też, że spora część konsumentów woli właśnie tę formę kontaktu, niż rozmowę telefoniczną z obsługą sklepu.

Chatboty pomagają w wyborze odpowiedniego produktu, sprawdzają jego dostępność, odpowiadają na pytania, przypominają. Dzięki nim kupujący mogą składać reklamacje, brać udział w konkursach, zostawiać swoje opinie. Chatbots Magazine wskazuje, że funkcje chatbotów sprzedażowych dotyczą w dużej mierze zbierania informacji, kwalifikowania potencjalnych leadów, angażowania odwiedzających stronę internetową.

Zastosowanie chatbotów w e-commerce

Obok powyższego, chatbot w e-commerce jest dodatkowym kanałem sprzedaży, sposobem na ratowanie porzuconych koszyków i utrzymywanie kontaktu z klientami. Ponadto obniża wydatki sklepu na promocję i obsługę klienta, zwiększa też zainteresowania ofertą, a następuje to poprzez:

  • proponowanie kupującym produktów uzupełniających (cross-selling) lub przedstawienie podobnej oferty o wyższej wartości (up-selling),
  • wysyłanie powiadomień o nowościach w ofercie, specjalnych okazjach czy darmowej wysyłce,
  • możliwość monitorowania statusu wysyłki (zwłaszcza kiedy proces się wydłuża),
  • oferowanie konsumentom formy komunikacji zgodnej z ich oczekiwaniami,
  • zaangażowanie klientów sklepu i podtrzymanie ich uwagi za pomocą powiadomień,
  • dostarczanie kuponów rabatowych za pozostawienie danych,
  • zapewnienie nieprzerwanej obsługi – przez 24 godziny 7 dni w tygodniu,
  • spersonalizowaną komunikację i dostarczanie użytkownikom natychmiastowych odpowiedzi,
  • przesyłanie danych o produktach, będących uzupełnieniem informacji znajdujących się na stronie internetowej,
  • prowadzenie programu lojalnościowego z użyciem chatbota,
  • wspieranie klientów w procesie przedsprzedażowym i posprzedażowym.

Dlaczego warto automatyzować komunikację?

W handlu elektronicznym stawia się na rozwiązania usprawniające procesy przy jednoczesnej oszczędności, bez uszczerbku na jakości. Dzięki automatyzacji właściciele sklepów zapewniają klientom wysoki poziom obsługi i optymalizują koszty obsługi. Odpowiedzi botów sprawdzają się w przypadku powtarzających się pytań, w wyniku czego pracownicy zajmują się sprawami, których chatbot nie jest w stanie obsłużyć. Z wielu analiz wynika, że głównymi powodami, dla których klienci decydują się na skorzystanie z chatbota, jest szybkość odpowiedzi w pilnej sprawie (kilka sekund) oraz otrzymanie szczegółowej odpowiedzi na pytanie i rozwiązanie problemu.

Czy opłaca się wdrożenie chatbota? Na cenę przygotowania i zaimplementowanie programu wpływają funkcje, integracja z danymi zewnętrznymi, ilość ścieżek użytkownika, typ rozmowy – gotowy scenariusz bądź rozmowa naturalna. Jednak conversational commerce jest już standardem w e-handlu, w który warto inwestować. Chociażby dlatego, że pozyskiwanie leadów nie musi być wynikiem zaawansowanych (i kosztownych) kampanii reklamowych. Co więcej, wygoda, personalizacja i dostępność sklepu dla klienta poprzez chatbota pokazują, że marka jest w stanie skutecznie odpowiadać na potrzeby swoich klientów i to nie tylko w obszarze komunikacji.

Jakie są skuteczne metody PR, wykorzystywane w biznesie?

0
Jakie są skuteczne metody PR, wykorzystywane w biznesie

Istnieje wiele metod PR, wykorzystywanych w biznesie, ale tylko niektóre z nich są naprawdę skuteczne. Przedstawimy 3 sposoby, dzięki którym Twoja firma zyska szansę na: pozyskanie nowych klientów, budowę pozytywnego wizerunku marki w Internecie oraz wykorzystanie potencjału marketingu online.

Marketing referencyjny: Twoi klienci czytają opinie innych!

Jeżeli uważasz, że osiągniesz sukces sprzedażowy, jeśli obniżysz ceny produktów, jesteś w błędzie. Twoi odbiorcy nie zawsze kierują się ceną, ale przede wszystkim zwracają uwagę na opinie innych klientów! Jeśli zbierasz pozytywne oceny, istnieje o wiele większe prawdopodobieństwo, że przyciągniesz do swojego biznesu nowych klientów.

Przecież sami wolimy nawet nieco dopłacić za towar, jeśli mamy pewność co do jego jakości, prawda?

Marketing referencyjny pozwala wykorzystać recenzje w Internecie i zrozumieć, w jaki sposób myślą konsumenci. Wiedza ta pozwala natomiast pokierować działaniami firmy w taki sposób, aby osiągnąć sukces sprzedażowy. W ten sposób marketing referencyjny wykorzystuje potencjał opinii klientów poprzez:

  • budowę pozytywnego wizerunku marki,
  • wspieranie wiarygodności podejmowanych działań,
  • zwiększanie sprzedaży dzięki zyskiwaniu nowych klientów,
  • komunikowanie się z odbiorcami.

Warto zaznaczyć, że siła marketingu referencyjnego opiera się na rzetelnych dowodach, które pokazują jasno, że ponad 70% konsumentów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem polecenia, opinii lub recenzji.

Marketing Online, czyli jak zbudować silną markę w Internecie?

Żyjemy w czasach cyfryzacji, dlatego prowadzenie biznesu w Internecie stwarza mnóstwo okazji na zwiększenie dochodu i rozwój firmy. Jednak liczna konkurencja na rynku sprawia, że samo istnienie w Internecie nie wystarcza. Należy również zadbać o marketing online, który składa się z:

  • tworzenia kampanii marketingowych,
  • pozycjonowania stron internetowych,
  • tworzenia stron www oraz sklepów,
  • optymalizowania konwersji,
  • analizy rynku w danym obszarze.

Spójne działania podjęte w tym zakresie sprawiają, że marketing online jest jedną z najskuteczniejszych metod PR, wykorzystywanych w biznesie. Dane pokazują, że rynek e-commerce jest w Polsce wart ponad 40 000 000 złotych. Co więcej, dwóch na trzech Internautów robi zakupy w sieci. Nic w tym dziwnego skoro Internet to oszczędność czasu i możliwość porównania wielu ofert w tym samym czasie.

Marketing online daje więc dostęp do nowej grupy odbiorców, którzy być może staną się przyszłymi klientami Twojego biznesu. Wszystko zależy od działań marketingowych, które podejmiesz.

Marketing Online

Recycling treści, czyli jak wykorzystać ideę zero waste w marketingu?

Treść to jedna z podstawowych metod komunikowania się z odbiorcami i klientami. Za jej pomocą można ich przekonać do zakupu oraz zademonstrować markę w Internecie. Działania content marketingowe angażują jednak wielu specjalistów, co przekłada się na koszty Twojego biznesu. Aby uchronić Cię przed dodatkowymi wydatkami, powstała idea recyclingu treści.

Jesteś ciekawy, na czym ona polega?

Recycling treści to uzyskiwanie świetnego poziomu konwersji bez konieczności tworzenia ogromnej ilości artykułów i innych treści. Można tego dokonać za pomocą spójnych działań pozycjonowania, opierających się na optymalizowaniu tekstów pod kątem SEO. W ten sposób można uzyskać podobne (lub nawet lepsze!) wyniki konwersji pomimo mniejszej ilości tworzonych treści.

Należy jednak zadbać o m.in.:

  • audyt SEO,
  • weryfikację słów kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników,
  • korzystanie z wielu dostępnych kanałów w tym samym czasie (np. Facebook, Instagram, Twitter),
  • aktualizowanie informacji w istniejących już wpisach,
  • segregacją dotychczasowych materiałów, która ułatwi wyszukiwanie ich przez odbiorców.

Można więc rzec, że recycling treści pozwala skupić się na jakości treści ponad ich ilością. W dłuższej perspektywie czasu przyniesie to o wiele większe korzyści w postaci: oszczędności czasu i pieniędzy, silniejszej marki, większej sprzedaży oraz pozytywnego wizerunku w Internecie.

Skuteczne metody PR w biznesie

Marketing referencyjny, marketing online oraz recycling treści to jedne z najskuteczniejszych metod PR w biznesie. Ich zastosowanie pozwala nawiązać komunikację z klientem, pokazać mu produkt, a następnie przekonać go do jego zakupu. Skuteczne metody PR skupiają się na wykorzystaniu możliwości, jakie oferuje Internet. Dzięki spójnym i skutecznym działaniom (oferowanym m.in.: przez firmę Commplace) możesz zbudować biznes, który przetrwa dziesiątki lat w doskonałej kondycji.

ZOBACZ TEŻ